, ایجاد وفاداري به برند | |||
|
سرمایه است.بر طبق آنچه مورگان به BusinessNewsDaily گفته است، شبکه های اجتماعی این امکان را به شرکتها میدهد که بتوانند رابطهی طولانی مدتی را با مشتریان خود برقرار کرده و حتی بعد از اتمام کار، همچنان ارتباط داشته باشند. با این روش میتوان مشتریان را به حرفهی خود علاقمند نگه داشته، حفظشان کرد و مراجعت دوباره و دوبارهی آنها را برای همیشه تضمین نمود. ما به چنین مشتریانی، مشتریان وفادار میگوییم.مورگان ادامه میدهد : «شبکه های اجتماعی به شرکتها کمک میکنند که در کنار معامله با مشتریان خود، تعامل دو طرفه پایداری نیز با آنها داشته باشند»فیسبوکبا توجه به آنکه فیسبوک اطلاعات کاربران خود مبنی بر شغل، علایق و سلایق آنها را در دسترس قرار میدهد، مکان بسیار مناسبی برای شرکتهاست تا در آن به تبلیغ پیرامون محصولات و سرویسهای خود پرداخته و از این فرصت ناب، نهایت بهره را ببرند.شما میتوانید با فرستادن تبلیغات خود ، به صفحهی فیسبوک افرادی که فکر میکنید با تجارت شما ارتباط داشته باشند، راهی را پیش پای آنها بگذارید که به سمت شما آمده و به پروفایلتان مراجعه کنند. البته باید حاضر باشید کنید. سپس موقعیت تبدیل وضعیت از رایگان به دائمی برای آنان ساده تر خواهد بود. فروش از این طریق میزان درآمد شما را بالا برده و امکان ارائه مطالب جدید به کاربران فعلی را فراهم می کند.6- متا دیتای خوبهمه روزه بر اهمیت توصیفات و کلمات کلیدی در iTUNES افزوده میشود. به ویژه اکنون که صفحات آن در گوگل، بینگ و غیره مورد جستجو قرار می گیرند. دقیقاً همانند وبسایتها، این داده ها نیز بایستی از همخوانی برخوردار باشند. از کلمات و عبارات کلی همچون بازی، رایگان، اپل وغیر ه استفاده نشود. قرار گرفتن در دسته بندی صحیح اپلیکیشن ها نیز اهمیت برخوردار است. موقعیت های چارتی مناسب باعث فروش بهتر میشود. قرار گرفتن در 10 اپلیکیشن برتر دسته سرگرمیها، موقعیتی رویایی برای فروش به وجود می آورد.اما امکان حضور در این صفحه با 100 دانلود در روز اتفاق نمی افتد. شاید در زیرگروه عکاسی و سبک زندگی این موقعیت برای شما نیز پدید آید. از دقیق بودن متا دیتای خود مطمئن شوید و موقعیت خود را ارتقاء بخشید. از گزافه گویی پرهیز کنید.7— بهینه سازیبه خاطر طبیعت دور انداختنی اپلیکیشن ها، شانس فروش در لحظه اول را از دست ندهید. تعداد کمی تبلیغات، استفاده از کلید واژه ها ، بدون یک برنامه ریزی روشن است یا به عبارتی دیگرقبل از اینکه بدون هیچ مقدمه و بررسی به اصطلاح بپرید وسط موضوع . فاکتور مهم در تبلیغات در گوگل که باید در نظر بگیرید:اهداف تبلیغات شما:در ابتدا باید هدف خود را از ایجاد چنین تبلیغی مشخص نمائید ، باید به کلمات کلیدی ، محتوای آگهی ، و موارد دیگر توجه نمائید ، هدف یک نام تجاری ، تفاوت بسیار زیادی با فقط فروش یک محصول دارد .یکی از اهداف وب مستر برای ایجاد تبلیغات کلیکی ،کسب محبوبیت در موتورهای جستجو می باشد.بودجه تبلیغات در گوگل :فاکتور بعدی مربوط به بودجه شما می باشد ، شما باید کل بودجه خود را با توجه به تبلیغات ماهانه و روزانه تقسیم بندی کنید ، اگر بودجه شما کم باشد ممکن است که شما در کمپین خود با کلیک های زیادی مواجه نشوید ، با این حال اگر شما دارای بودجه کمی هستید ، سعی کنید فقط به کمپین خود فوکوس کنید و سراغ دیگر موارد تبلیغاتی هزینه بر نروید.ارتباط کلمات کلیدی :با توجه به موارد فوق ، اگر شما بخواهید تمرکز خود را بر روی کلمات کلیدی قرار دهید و هدف کار خود را بر این اساس برقرار نمایید ، این کار با هر آموزشی زیر را نگاه کنید و آن را پیاده سازی کنید . گاهی اوقات ممکن است که شما با استفاده از Bold کردن تنها یک کلمه ، مشتریان بسیار زیادی را به سایت خود جذب کنید . زیبا سازی تیتر تبلیغات بسیار امر مهمی است . حتما ویدئوی زیر را مشاهده نمائید.{flv}AdWords Better ad texts_ better performance!{/flv}۵) از extensions های سیستم استفاده کنید . این extension ها بسیار کاربرد دارند مثلا می توانید نقشه محل خود را به کاربران نمایش دهید و ویژگی هایی از این قبیل ، متاسفانه بسیاری ز شرکت های بزرگ حتی نمی دانند که چنین extension هایی در این سیستم وجود دارد ، اما شما می توانید با استفاده از این افزون ها ، کارهای خلاقانه خوبی را انجام دهید . پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر ویدئوی زیر را مشاهده نمائید.{flv}AdWords Ad Extensions Making a good thing even better{/flv}۶) تحقیق و بررسی کنید که مردم به دنبال چه چیزی هستند ؟ اگر کار شما سئو و بهینه سازی است ، فقط خود را محدود به کلمه کلیدی سئو نکنید ، ممکن است که اصلا مردم واژه سئو را جستجو نکنند بلکه ممکن است که یک جمله ای همانند “چگونه سایتم رو برای گوگل وب سایت ملی دانلود
[ دوشنبه 18 آبان 1394 ] [ 11:00 ]
[ Denise ][ بازديد : 121 ]
آخرين مطالب ارسالي
درگيری تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 انگيزش تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 انتخاب مزيت تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 سایت های تخفیفاتی تاريخ : شنبه 26 دی 1394 دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 سایت های تخفیفاتی تاريخ : دوشنبه 9 آذر 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 5
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |