, ایجاد وفاداري به برند
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
, ایجاد وفاداري به برند آمار مطالب
, ایجاد وفاداري به برند کل مطالب : 51
, ایجاد وفاداري به برند کل نظرات : 1

, ایجاد وفاداري به برند آمار بازدید
, ایجاد وفاداري به برند بازديد امروز : 2 نفر
, ایجاد وفاداري به برند بارديد ديروز : 0 نفر
, ایجاد وفاداري به برند بازديد هفته : 3 نفر
, ایجاد وفاداري به برند بازديد ماه : 81 نفر
, ایجاد وفاداري به برند بازديد سال : 1467 نفر
, ایجاد وفاداري به برند بازديد کلي : 24825 نفر

, ایجاد وفاداري به برند وضیعت آنلاین
, ایجاد وفاداري به برند افراد آنلاین : 2 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پيوندهاي روزانه
امکانات
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

, ایجاد وفاداري به برند
ن’ به رقابت بپردازد (کورستجنز و کورستجنز3، 1995). در دامنه عملکردی، خصيصه اصلی برند محصولی است که به وعده خود برای عملکرد درست عمل می کند. مانند تبليغ تلويزيونی رونسيل ووداستين4 در بريتانيا: “دقيقا کاری را انجام می دهد که روی قوطی نوشته شده است.” اساسی ترين مزيتی که يک برند برای مشتری تامين می کند قماتی استفاده کند)، آگاهی برند به ياد آوری مناسبترين هدف ارتباط آگاهی برند خواهد بود. اين به آموزش کلامی تداعی-جفتی بستگی دارد (لی و انگ ، 2003). وقتی که به ياد آوری همان هدف ارتباطات آگاهی برند باشد، تبليغات برند بايد بيش از معمول نام برند را تکرار کند، اما هميشه آن را با نياز گروه محصول ارتباط دهدلی و موقعيت ايده آل خود فاصله ای را احساس کنند، حال چه وضعيت کنونی آنها بدتر شده باشد – بازشناسی نياز؛ يا ايده آل های آنها فراتر رفته باشد – بازشناسی فرصت. برای مثال، يک تقاضای بسيار ساده ناشی از بازشناسی نيازی است که به دليل تمام شدن يک محصول و يا عدم کسب رضايت از آن محصول حاصل می شود. بازشناسی فرصمصرف کنندگان برند را چيزی فراتر از يک محصول نمی دانند: پودر لباسشويی، پودر لباسشويی است، چه پرسيل باشد چه يک برند ديگر. با اين حال، ممکن است ساير مصرف کنندگان تا حدودی ارزش احساسی برای يک برند قائل شوند و بگونه ای با برند درگير شوند که برای آنها مزيت رقابتی بوجود بياورد، حتی در شرايطی که برند اساس , ایجاد وفاداري به برند

مشاهده پست مشابه : دانلود سریال پیغام آور The Messengers
[ سه شنبه 5 خرداد 1394 ] [ 21:40 ] [ Denise ][ بازديد : 230 ]
آخرين مطالب ارسالي
, ایجاد وفاداري به برند درگيریتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
, ایجاد وفاداري به برند انگيزشتاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
, ایجاد وفاداري به برند انتخاب مزيتتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
, ایجاد وفاداري به برند ایجاد وفاداري به برندتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
, ایجاد وفاداري به برند بازاریابی به شیوه نوینتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
, ایجاد وفاداري به برند سایت های تخفیفاتیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
, ایجاد وفاداري به برند دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتینتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
, ایجاد وفاداري به برند ایجاد وفاداري به برندتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
, ایجاد وفاداري به برند الگوی اقتصاد سنجیتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
, ایجاد وفاداري به برند سایت های تخفیفاتیتاريخ : دوشنبه 9 آذر 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 5

درباره سایت
آرشيو
چت باکس




captcha


جست و جو