close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده

  • , ایجاد وفاداري به برند
    بوک فقط «لایک» به همراه دارد نه «مشتری» چند سال پیش چند تبلیغات چی بزرگ - بدون این که از ارزش واقعی «لایک» یا «هوادار» در فیس بوک و یا از شرایط بازگشت سرمایه اط...
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    , ایجاد وفاداري به برند آمار مطالب
    , ایجاد وفاداري به برند کل مطالب : 51
    , ایجاد وفاداري به برند کل نظرات : 1

    , ایجاد وفاداري به برند آمار بازدید
    , ایجاد وفاداري به برند بازديد امروز : 10 نفر
    , ایجاد وفاداري به برند بارديد ديروز : 27 نفر
    , ایجاد وفاداري به برند بازديد هفته : 11 نفر
    , ایجاد وفاداري به برند بازديد ماه : 176 نفر
    , ایجاد وفاداري به برند بازديد سال : 4029 نفر
    , ایجاد وفاداري به برند بازديد کلي : 27387 نفر

    , ایجاد وفاداري به برند وضیعت آنلاین
    , ایجاد وفاداري به برند افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    , ایجاد وفاداري به برند
    را محدود نموده و فقط در اختیار افراد معدودی گذاشتد. بهتر است یکی از کارمندان تان را مسئول پیگیری این امور نمایید تا همیشه از زمان و دلیل تغییراتی که شرکت هاستینگ در سرور اجاره ای تان می‌دهد با خبر باشد و شرکت فروش هاست موظف به ارائه جزئیات به این فرد باشد.زیرا هر گونه تغییر بی مورد یا نامشخص در برنامه‌ها و فایل‌ها می‌تواند نشانه‌ای از یک خطر امنیتی باشد، به همین منظور باید به طور پیوسته و مستمر، وبسایت طراحی شده خود را مرور کرده و داده‌ها و برنامه‌ها را در سرور بررسی کنید.5. فرد مسئول پشتیبانی فنی سرورتان در شرکت ارائه هاست را شناسایی کنید و زمان انجام تغییرات را پیگیری کنید‬‬نکته‌ی مهم در مورد تغییراتی که بر روی سرور و سایت اعمال می‌شود (هرچند کوچک و کم اهمیت)، این است که بدانید دقیقاً چه کسی و در چه زمانی تغییر مزبور را انجام داده است. با استفاده از سیستم کنترل تغییرات، تصحیح خطاهای احتمالی وب سایت طراحی شده ساده‌تر و سریعتر انجام می‌شود. همچنین شما می‌توانید هر گونه بدافزار و فایل مخرب احتمالی رادر سریعترین زمان ممکن شناسایی کنید.به یاد داشته باشید که فقط خطرات خارجی برای شما کنید؟مشتری: نه ترجیح می‌دهم در دفتر خود از آن استفاده کنم.فروشنده: مشکلی نیست. این نرم‌افزار هم روی کامپیوترهای خانگی کار می‌کند و هم روی لپ تاپتان.به‌علاوه، در ارائه فروش قوی و حرفه‌ای ، مرتبا به تجارب مشتریانی که با موفقیت از این محصول یا خدمت استفاده کرده‌اند اشاره می‌شود.داستان مشتریانی را تعریف کنید که شرایطی نزدیک یا مشابه با مشتریان احتمالی داشته‌ ، محصول یا خدمت شما را خریده‌اند و از نتایج آن راضی هستند. قانون پنجم: پاسخ‌گویی مؤثر به اعتراضاتهیچ فروشی بدون اعتراض انجام نمی‌شود.اعتراض‌ها نشانگر علاقه هستند.هر‌چه مشتری احتمالی سوالات بیشتری درباره محصولات و خدمات شما بپرسد، احتمال اینکه علاقه کافی برای خرید آن‌ پیدا کند، بیشتر است.«قانون شش» در مورد اعتراضات صدق می‌کند.این قانون می‌گوید تعداد اعتراضات به یک خدمت یا محصول بیشتر از شش مورد نیست. گاهی فقط یک یا دو مورد وجود دارد اما بیشتر از شش نخواهد شد. یک ورق کاغذ بردارید و پاسخ این سوال را بنویسید:«مشتری احتمالی متناسب ممکن است چه دلایلی برای عدم خرید محصولات و خدمات من ارائه دهد؟»حتی اگر ظرف مدت یک هفته یا یک ماه اعتراضات افزار مرسوم و پرکاربرد را تولید کنید ، که در این حالت با شرکت های با سابقه زیادی مجبور به رقابت خواهید شد. اما ایده های نو ، تا ابد بدیع نخواهند ماند و یکی از مشکلات شرکت های ارائه کننده خدمات تحت وب نیز ، این است که به سرعت سایت های زیادی از موفقیت ایشان تقلید خواهند کرد و نمونه های متعددی را به وجود خواهند آورد. چرا که این سایت ها معمولا در دید عموم برنامه نویسان وب بوده و همه بخش های آن در دسترس ایشان می باشد. اما در وب اپلیکیشن ها برای دسترسی به یک نمونه از نرم افزار مورد نظر و تقلید کردن از آن ، ابتدا باید یک نسخه از آن را خریداری کرده و یا به سازمان و شرکتی بروید که قبلا این نرم افزار را خریداری کرده و با تمام بخش های آن کار کنید! مشخص است که این کار آسانی نیست. در عوض ، با پیشرفت وب و اینترنت ، هر روزه نیازهای جدیدتری بروز می کنند و به سایت هایی نیاز خواهد بود که پاسخگوی این درخواست ها باشند. به عنوان مثال ، وقتی اینترنت نسل سه ، بر روی گوشی های موبایل فراگیر می شود ، می توان سایت هایی را در نظر گرفت که خدمات بسیار زیاد و متنوعی را از ترکیب توانمندی های GPS ، اینترنت پرسرعت که شرکت کوچک، متوسط و بزرگ باشد. باید استراتژی خاصی تدارک دید که با شرایط موجود بتوان در قرن بیست‌و یکم، به فعالیت‌های تجاری ادامه داد. این‌ها آموزش‌هایی است که، در هیچ یک از دانشگاه‌های اقتصاد و تجارت جهان، تدریس نمی‌شود. اصل قدرتتاکنون بارها شنیده‌اید که می‌گویند: رسیدن به اوج بسیار آسانتر از ماندن در اوج است. این یک حساب ساده ریاضی است، که از طرف آن دسته از مردم که به علم اجتماع بیشتر علاقه دارند تا واقعیت‌های دنیای تجارت، گفته می‌شود؛ اما ایستادن در اوج از رسیدن به آن آسانتر است. فرماندهان می‌توانند از اصل برتری قوا امتیاز کسب کنند. هیچ یک از اصول جنگ، اساسی‌تر از اصل برتری قوا نیست. قانون جنگل این است: ماهی بزرگ، ماهی کوچک را می‌خورد و شرکت بزرگ، شرکت کوچک را می خورند... محاسبات ریاضی در رقابت‌های تجاریچه اتفاقی می‌افتد اگر یک فولکس واگن با یک اتوبوس از روبه‌رو تصادف کند؟ تنها چند خراش سطحی بر روی سپر اتوبوس به وجود می‌آید؛ درحالی که فولکس واگن به‌طور کامل درهم می‌شکند. هرچه وسیله نقلیه بزرگتر باشد، زیان‌های وارده به نقلیه دیگر بیشتر است. وقتی که حادثه‌ای رخ می دهد، سرعت وسایل , ایجاد وفاداري به برند

    مشاهده پست مشابه : دانلود نرم افزار مبهم (وقایع و ناشناخته ها متا فیزیک)
    [ سه شنبه 17 آذر 1394 ] [ 15:00 ] [ Denise ][ بازديد : 308 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    , ایجاد وفاداري به برند درگيریتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    , ایجاد وفاداري به برند انگيزشتاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
    , ایجاد وفاداري به برند انتخاب مزيتتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    , ایجاد وفاداري به برند ایجاد وفاداري به برندتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    , ایجاد وفاداري به برند بازاریابی به شیوه نوینتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    , ایجاد وفاداري به برند سایت های تخفیفاتیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
    , ایجاد وفاداري به برند دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتینتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    , ایجاد وفاداري به برند ایجاد وفاداري به برندتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    , ایجاد وفاداري به برند الگوی اقتصاد سنجیتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    , ایجاد وفاداري به برند سایت های تخفیفاتیتاريخ : دوشنبه 9 آذر 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 5

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو