close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده

  • , ایجاد وفاداري به برند
    درست و خوب با دیگران صحبت کند.این کار با کمی تلاش عملی می‌شود.این طرز فکر را از سر خود بیرون کنید که فقط فروشنده باید بتواند خوب با مشتری‌ها صحبت کند. طرز برخور...
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    , ایجاد وفاداري به برند آمار مطالب
    , ایجاد وفاداري به برند کل مطالب : 51
    , ایجاد وفاداري به برند کل نظرات : 1

    , ایجاد وفاداري به برند آمار بازدید
    , ایجاد وفاداري به برند بازديد امروز : 66 نفر
    , ایجاد وفاداري به برند بارديد ديروز : 27 نفر
    , ایجاد وفاداري به برند بازديد هفته : 67 نفر
    , ایجاد وفاداري به برند بازديد ماه : 232 نفر
    , ایجاد وفاداري به برند بازديد سال : 4085 نفر
    , ایجاد وفاداري به برند بازديد کلي : 27443 نفر

    , ایجاد وفاداري به برند وضیعت آنلاین
    , ایجاد وفاداري به برند افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    , ایجاد وفاداري به برند

    استفاده از یونیفورم یكسان هستند.نحوه پخت غذا كاملاً استاندارد است. یك پوند (حدود ۴۵۴ گرم) گوشت باید كمتر از ۱۹ درصد چربی داشته باشد و عرض همبرگر حدود ۳/۵ اینچ (۲/۵۴ سانتی متر) باشد و در هر همبرگر نباید بیش از یك چهارم اونس (حدود ۳۰ گرم) پیاز مصرف شود. مدت زمان نگهداری غذای پخته شده توسط اداره مركزی مشخص می شود.مثلاً چیپس هفت دقیقه ، همبرگر ۱۰ دقیقه، قهوه ۳۰ دقیقه بعد از انقضای مدت غذا باید دور ریخته شود. بازرسان شركت دائماً این موارد را دقیقاً بررسی می كنند تا غذاها با كیفیت یكسان عرضه شود.مك دونالـــد تبلیغ سنتی تلویزیونـی صبح های روز شنبه را ادامه می دهد و معتقد است كه به دنبال این تبلیغ یكی از بچه ها، خانواده را وادار می كند كه غذا را در بیرون صرف كنند.علاوه بر تبلیغ، مك دونالد گروه دیگری را نیز تشكیل داده است كه تحت عناوین مختلف نظیر روز كودك و یا از طریق شهربازیها و یا مسافرتهای تفریحی و استفاده از غذای مك دونالــد برای ناهار نسبت به جاری ساختن ایده های تبلیغی پیچیده فعالیت كنند. رشد مك دونالدمدیریت در گزارش سالانه ۱۹۹۵ واقعاً مباهات داشت زیرا فروش و سود كماكان ادامه داشته و حتی گذارند و در واقع نوعی مزایده آنلاین است.2- مزایا بازاریابی اینترنتی:از مزایای بازاریابی اینترنتی می توان به در دسترس بودن اطلاعات وسیع و نامحدود اشاره نمود، کاربران با اتصال به اینترنت و جستجوی کالای مورد نظرشان به راحتی قادرند در هر ساعتی از شبانه روز اطلاعات کاملی راجع به آن کالا دریافت نمایند و در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام کنند.به علاوه فروش آنلاین برای مالکین شرکت ها به علت عدم نیاز به نیروی کاری ، مقرون به صرفه تر نیز می باشد.به طور کلی با استفاده از بازاریابی اینترنتی می توان بازار محدود و محلی را به بازاری گسترده و جهانی تبدیل نمود.3- محدودیت ها بازاریابی اینترنتی:محدودیت های بازاریابی اینترنتی هم برای مشتریان و هم برای فروشندگان مشکلاتی بوجود می آورد. پایین بودن سرعت اینترنت می تواند سبب مشکلات بسیاری شود ، اگر حجم اطلاعات و تعداد صفحات وب سایت شرکتی بیش از اندازه زیاد باشد ، کاربران برای دریافت و دانلود اطلاعات مورد نظر خود به کوشش فراوان نیاز خواهند داشت.بازاریابی اینترنتی به خریداران امکان لمس، بو کردن، چشیدن و به طور کلی دیدن کالا از نزدیک را قبل از خرید، نمی دهد. متکی به رویاهای شما هستیم.دیگر صحبت از منطق و ایده متمایز کننده کافی است.برای اجتناب از به وجود آمدن یک چنین مسئله‌ای باید اطمینان پیدا کرد که همگان یک فرایند چهار مرحله‌ای ساده را به شرح زیر رعایت می‌کنند: گام اول: در زمینه‌ی فعالیت خود معنی‌دار باشید:بحث‌ها به صورت انتزاعی صورت نگرفته و طبعاً در رابطه با وقایع و افراد دیگر پیش می‌آیند. رقبایی که شما را احاطه کرده‌اند، همیشه در تلاش هستند تا بحث‌های خاص خود را ارائه دهند. پیام شما باید، در زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید، معنی‌دار باشد. نقطه‌ی شروع بحث و پیام شما باید منطقاً آن چیزی باشد که بازار از رقبای شما شنیده و به خاطر سپرده است.شما باید در اسرع وقت اطلاعات مختصر و نه مفصل و طولانی در مورد ادراکاتی که از شما در اذهان وجود دارد به دست آورید.شما باید در جستجوی نقاط قوت و ضعف خودتان و رقبایتان، آن طور که مشتریان گروه هدف شما در ذهن دارند، باشید.روش تحقیق مورد علاقه‌ی ما برای این مسئله این است که مشخصه‌های اصلی مربوط به یک رده کالا فهرست شده و از مردم خواسته‌ شود تا به آن‌ها امتیاز از 1 تا 20 بدهند. این کار بر اساس رقیب به رقیب صورت مصرف کننده توالی مراحلی است که از طريق آنها مصرف کننده حرکت می کند، اطلاعات بدست می آورد و پيش از تصميم گيری و اقدام بر اساس آن، پيشنهادهای رقابتی را مورد ارزيابی قرار می دهد. اين يک مدل ايده آل است که خاستگاه آن يک مدل روانشناسی شناختی از چگونگی تصميم گيری يک خريدار عاقل برای خريد می باشد و به ندرت چگونگی رفتار واقعی آدمها را توصيف می کند. اين مسئله نشان می دهد که مصرف کننده پيش از تصميم گيری مجموعه ای از حالتهای روانی و سلسله ای از اقدامات را پشت سر می گذارد. تنها در قالب يک مدل فرآوری اطلاعات است که يک مصرف کننده به ميزان کافی از تلاش ذهنی و فيزيکی برای جستجو و کسب اطلاعات بهره خواهد برد. به اين ترتيب، چنانچه عملکرد واقعی مصرف کنندگان را در مراحل مختلف مورد بررسی قرار دهيم، شاهد انشعابات متعددی از مدل کلاسيک خواهيم بود. برای انتخاب در بين برندها، مصرف کننده بايد تصميم بگيرد کداميک از معيارهای ارزشيابی را مورد استفاده قرار دهد و به نوعی قاعده تصميم گيری را بکار بندد. معيارهای ارزشيابی (گاهی اوقات معيارهای انتخاب ناميده می شوند) خصيصه های محصول هستند – عملکردی، نمادين و احساسی - که
    , ایجاد وفاداري به برند استفاده از یونیفورم یكسان هستند.نحوه پخت غذا كاملاً استاندارد است. یك پوند (حدود ۴۵۴ گرم) گوشت باید كمتر از ۱۹ درصد چربی داشته باشد و عرض همبرگر حدود ۳/۵ اینچ (۲/۵۴ سانتی متر) باشد و در هر همبرگر نباید بیش از یك چهارم اونس (حدود ۳۰ گرم) پیاز مصرف شود. مدت زمان نگهداری غذای پخته شده توسط اداره مركزی مشخص می شود.مثلاً چیپس هفت دقیقه ، همبرگر ۱۰ دقیقه، قهوه ۳۰ دقیقه بعد از انقضای مدت غذا باید دور ریخته شود. بازرسان شركت دائماً این موارد را دقیقاً بررسی می كنند تا غذاها با كیفیت یكسان عرضه شود.مك دونالـــد تبلیغ سنتی تلویزیونـی صبح های روز شنبه را ادامه می دهد و معتقد است كه به دنبال این تبلیغ یكی از بچه ها، خانواده را وادار می كند كه غذا را در بیرون صرف كنند.علاوه بر تبلیغ، مك دونالد گروه دیگری را نیز تشكیل داده است كه تحت عناوین مختلف نظیر روز كودك و یا از طریق شهربازیها و یا مسافرتهای تفریحی و استفاده از غذای مك دونالــد برای ناهار نسبت به جاری ساختن ایده های تبلیغی پیچیده فعالیت كنند. رشد مك دونالدمدیریت در گزارش سالانه ۱۹۹۵ واقعاً مباهات داشت زیرا فروش و سود كماكان ادامه داشته و حتی گذارند و در واقع نوعی مزایده آنلاین است.2- مزایا بازاریابی اینترنتی:از مزایای بازاریابی اینترنتی می توان به در دسترس بودن اطلاعات وسیع و نامحدود اشاره نمود، کاربران با اتصال به اینترنت و جستجوی کالای مورد نظرشان به راحتی قادرند در هر ساعتی از شبانه روز اطلاعات کاملی راجع به آن کالا دریافت نمایند و در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام کنند.به علاوه فروش آنلاین برای مالکین شرکت ها به علت عدم نیاز به نیروی کاری ، مقرون به صرفه تر نیز می باشد.به طور کلی با استفاده از بازاریابی اینترنتی می توان بازار محدود و محلی را به بازاری گسترده و جهانی تبدیل نمود.3- محدودیت ها بازاریابی اینترنتی:محدودیت های بازاریابی اینترنتی هم برای مشتریان و هم برای فروشندگان مشکلاتی بوجود می آورد. پایین بودن سرعت اینترنت می تواند سبب مشکلات بسیاری شود ، اگر حجم اطلاعات و تعداد صفحات وب سایت شرکتی بیش از اندازه زیاد باشد ، کاربران برای دریافت و دانلود اطلاعات مورد نظر خود به کوشش فراوان نیاز خواهند داشت.بازاریابی اینترنتی به خریداران امکان لمس، بو کردن، چشیدن و به طور کلی دیدن کالا از نزدیک را قبل از خرید، نمی دهد. متکی به رویاهای شما هستیم.دیگر صحبت از منطق و ایده متمایز کننده کافی است.برای اجتناب از به وجود آمدن یک چنین مسئله‌ای باید اطمینان پیدا کرد که همگان یک فرایند چهار مرحله‌ای ساده را به شرح زیر رعایت می‌کنند: گام اول: در زمینه‌ی فعالیت خود معنی‌دار باشید:بحث‌ها به صورت انتزاعی صورت نگرفته و طبعاً در رابطه با وقایع و افراد دیگر پیش می‌آیند. رقبایی که شما را احاطه کرده‌اند، همیشه در تلاش هستند تا بحث‌های خاص خود را ارائه دهند. پیام شما باید، در زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید، معنی‌دار باشد. نقطه‌ی شروع بحث و پیام شما باید منطقاً آن چیزی باشد که بازار از رقبای شما شنیده و به خاطر سپرده است.شما باید در اسرع وقت اطلاعات مختصر و نه مفصل و طولانی در مورد ادراکاتی که از شما در اذهان وجود دارد به دست آورید.شما باید در جستجوی نقاط قوت و ضعف خودتان و رقبایتان، آن طور که مشتریان گروه هدف شما در ذهن دارند، باشید.روش تحقیق مورد علاقه‌ی ما برای این مسئله این است که مشخصه‌های اصلی مربوط به یک رده کالا فهرست شده و از مردم خواسته‌ شود تا به آن‌ها امتیاز از 1 تا 20 بدهند. این کار بر اساس رقیب به رقیب صورت مصرف کننده توالی مراحلی است که از طريق آنها مصرف کننده حرکت می کند، اطلاعات بدست می آورد و پيش از تصميم گيری و اقدام بر اساس آن، پيشنهادهای رقابتی را مورد ارزيابی قرار می دهد. اين يک مدل ايده آل است که خاستگاه آن يک مدل روانشناسی شناختی از چگونگی تصميم گيری يک خريدار عاقل برای خريد می باشد و به ندرت چگونگی رفتار واقعی آدمها را توصيف می کند. اين مسئله نشان می دهد که مصرف کننده پيش از تصميم گيری مجموعه ای از حالتهای روانی و سلسله ای از اقدامات را پشت سر می گذارد. تنها در قالب يک مدل فرآوری اطلاعات است که يک مصرف کننده به ميزان کافی از تلاش ذهنی و فيزيکی برای جستجو و کسب اطلاعات بهره خواهد برد. به اين ترتيب، چنانچه عملکرد واقعی مصرف کنندگان را در مراحل مختلف مورد بررسی قرار دهيم، شاهد انشعابات متعددی از مدل کلاسيک خواهيم بود. برای انتخاب در بين برندها، مصرف کننده بايد تصميم بگيرد کداميک از معيارهای ارزشيابی را مورد استفاده قرار دهد و به نوعی قاعده تصميم گيری را بکار بندد. معيارهای ارزشيابی (گاهی اوقات معيارهای انتخاب ناميده می شوند) خصيصه های محصول هستند – عملکردی، نمادين و احساسی - که
    , ایجاد وفاداري به برند



    مشاهده پست مشابه : دانلود نرم افزار مبهم (وقایع و ناشناخته ها متا فیزیک)
    [ چهارشنبه 23 دی 1394 ] [ 21:56 ] [ Denise ][ بازديد : 319 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    , ایجاد وفاداري به برند درگيریتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    , ایجاد وفاداري به برند انگيزشتاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
    , ایجاد وفاداري به برند انتخاب مزيتتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    , ایجاد وفاداري به برند ایجاد وفاداري به برندتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    , ایجاد وفاداري به برند بازاریابی به شیوه نوینتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    , ایجاد وفاداري به برند سایت های تخفیفاتیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
    , ایجاد وفاداري به برند دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتینتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    , ایجاد وفاداري به برند ایجاد وفاداري به برندتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    , ایجاد وفاداري به برند الگوی اقتصاد سنجیتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    , ایجاد وفاداري به برند سایت های تخفیفاتیتاريخ : دوشنبه 9 آذر 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 5

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو