close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده

  • , ایجاد وفاداري به برند
    اين بدان معنی است که برندها دارای سلسله مراتب هستند. ما اين سلسله مراتب را برحسب برندهای مادر يا شرکتی، برندهای گروهی و برندهای منفرد بررسی خواهيم کرد. يک برند ...
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    , ایجاد وفاداري به برند آمار مطالب
    , ایجاد وفاداري به برند کل مطالب : 51
    , ایجاد وفاداري به برند کل نظرات : 1

    , ایجاد وفاداري به برند آمار بازدید
    , ایجاد وفاداري به برند بازديد امروز : 18 نفر
    , ایجاد وفاداري به برند بارديد ديروز : 27 نفر
    , ایجاد وفاداري به برند بازديد هفته : 19 نفر
    , ایجاد وفاداري به برند بازديد ماه : 184 نفر
    , ایجاد وفاداري به برند بازديد سال : 4037 نفر
    , ایجاد وفاداري به برند بازديد کلي : 27395 نفر

    , ایجاد وفاداري به برند وضیعت آنلاین
    , ایجاد وفاداري به برند افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    , ایجاد وفاداري به برند
    را ، نزد خود نگه دارند. از مصادیق بارز این تفکر ، راه اندازی دیتاسنترهای داخلی است که علیرغم مشکلات متعدد و هزینه های سرسام آور ، یکی پس از دیگری در سازمان های دولتی راه اندازی می گردد. بر اساس همین طرز نگاه اشتباه است که ، اکثر سازمان ها و شرکت ها تمایل بیشتری برای خرید و نصب نرم افزار دارند ، تا استفاده از خدمات یک سایت و به قول خودشان ، وابسته شدن به آن شرکت! به این منظور است که شرکت ها و سایتهای ارائه کننده خدمات ، مدتی سرویس های خود را به صورت رایگان ارائه کرده و مشتریان خود را اصطلاحا ، به خدمات شان آلوده می کنند! به عنوان مثال ، سایت هایی که لیست مناقصات دولتی را در اختیار شرکت ها قرار می دهند ، برای پرهیز از توجیح مشتریان شان برای پرداخت وجه اشتراک سالانه ، معمولا چند ماهی ، به صورت رایگان ، لیست مناقصات را ، برای ایشان ارسال می کنند و بعد از آن ، ارائه خدمات را متوقف کرده و منتظر عکس العمل مشتری می مانند.اما درآمد وب سرویس ، ممتد و متوالی بوده و به صورت یکجا اخذ نمی شود. بنابراین رقم آن اندک است ، اما حسنش اینجاست که پس از مدتی ، یک درآمد مستمر را برای شرکت تضمین می کند. داده می‌شود.2- آفت کشی اخلاقی انجام می دهند:نظریه‌ی دیگر درمان متخلفان اخلاقی است. از این نظریه به عنوان آفت‌کشی اخلاقی یاد می‌کند که ایرادی به آن مسئله وارد است. به عنوان مثال: آفت‌کشی در محیط زندگی یک سگ تا زمانی مؤثر است که آن محیط، دست نخورده و بدون تغییر باشد. زیرا آفت‌ها به آن محیط باز می‌گردند.اگر سیستم‌ها، اهداف و محیط یک سازمان طوری باشد که برای رفتارهای غیر اخلاقی پاداش در نظر گرفته شود، آن‌گاه صرفا با تذکر به افراد در قبال رفتار نادرست آن‌ها نمی‌توان اوضاع را بهبود بخشید.3- متکی به قانون هستند:برخی از شرکت‌ها از اجرای امور اخلاقی دست کشیده‌اند و به جای آن در تصمیم‌گیری‌ها قوانین را بر اساس استانداردهای خود تعریف می‌کنند. نتیجه چیزی جز ورشکستگی اخلاقی نیست. در این مورد کوین رولینز اشاره کرده است: در جامعه‌ ای زندگی می‌کنم که قانون در آن نقشی ندارد. وحشتناک‌ترین امر بی‌قانونی است. جامعه‌ای که در آن قانون تنها مرجع برای رفتار اخلاقی است نیز به همین میزان ناپسند به شمار می‌آید. الکساندر جمله‌ای زیبا در مورد علم اخلاق در تجارت بیان کرد: خب این امر از لحاظ قانونی پسندیده این‌گونه عدم قطعیت‌ها شما را مضطرب می‌کند به احتمال زیاد برای گشترش شرکت خود به مشکل برخواهید خورد.کارآفرینان موفق باید بتوانند خود را با شرایطی که بازار ممکن است به آن‌ها تحمیل کند تطابق دهند.درحقیقت ،‌ دانشی که از این مقاله کسب می کنید ، در کارهای روزانه مثل خرید اتومبیل یا پرداخت شهریه فرزندتان به‌شما کمک می‌کند ، همانطور که وقتی بقای کسب‌وکارتان در خطر قرار می‌گیرد، قابل‌استفاده خواهد بود.درحالی‌که بعضی از این روش‌ها می‌توانند بسیار معمولی و روزمره تلقی شوند، بسیاری از آن‌ها ذاتا درخشان هستند ، مثل نشان دادن ترس و عقب‌نشینی هنگامی که پیشنهاد طرف مقابل را برای اولین بار می‌شنوید. افسانه برنده برندهبه احتمال زیاد شنیده‌اید که هدف از مذاکره ایجاد شرایط برنده‌برنده است.مشکل مذاکره برنده‌برنده این است که به‌اندازه کافی در دنیای واقعی اتفاق نمی‌افتد تا به این مفهوم معنی ببخشد.در بسیاری از مذاکرات ، این احتمال وجود دارد که آمادگی طرف مقابل مانند شما باشد.«مذاکره‌کنندگان قدرتمند» این واقعیت را درک کرده و از آن به‌نفع خود استفاده می‌کنند.مذاکره‌کنندگان قدرتمند از هر تاکتیک اخلاقی در دسترس این گونه تبلیغات فروش مستقیم کالا نیست ، بلکه تزریق ارزش هایی است که مصرف کالاهای مورد نظر را در درازمدت تضمین می کنند. تبلیغات در عصر اطلاعات مبتنی بر دو شیوه کلی عمل می کند: روانشناسی کاربردی و مهارت های ارتباطی. به کارگیری، تکمیل و ابداع وسایل و ابزارهای جدید.اینترنت امروز جایگزین مدل های قبلی تعامل بین مشتری و تولیدکننده یا عرضه کننده کالا شده است .به زودی مشتریان در تمام بازارها این فرصت را خواهند داشت که به طور دقیق خواسته های خود را به عرضه کنندگان ارایه دهند، در مقابل ، عرضه کنندگان نیز از این توان برخوردار خواهند شد که به طور دقیق ، آن چه را مشتری می خواهد، بدون تأخیر و یا انحراف از خواست وی تحویل دهند. تابلوهای انتخاب یکی از نوآوری های فناوری جدید ارتباطی است که این حرکت را تسریع کرده است .تابلوهای انتخاب عبارت اند از: نظام های تعاملی که امکان طراحی محصولات مورد نیاز تک تک مشتریان را فراهم می آورند. مشتری این کار را با انتخاب آزاد محصولات از فهرستی انجام می دهد که ویژگی ، اجزاء، قیمت ها و شیوه های مختلف تحویل در آن وجود دارد.ترکیب این عناصر، منجر به ایجاد تنوع بسیار زیاد در , ایجاد وفاداري به برند

    مشاهده پست مشابه : دانلود نرم افزار مبهم (وقایع و ناشناخته ها متا فیزیک)
    [ پنجشنبه 26 فروردين 1395 ] [ 21:15 ] [ Denise ][ بازديد : 259 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    , ایجاد وفاداري به برند درگيریتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    , ایجاد وفاداري به برند انگيزشتاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
    , ایجاد وفاداري به برند انتخاب مزيتتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    , ایجاد وفاداري به برند ایجاد وفاداري به برندتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    , ایجاد وفاداري به برند بازاریابی به شیوه نوینتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    , ایجاد وفاداري به برند سایت های تخفیفاتیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
    , ایجاد وفاداري به برند دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتینتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    , ایجاد وفاداري به برند ایجاد وفاداري به برندتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    , ایجاد وفاداري به برند الگوی اقتصاد سنجیتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    , ایجاد وفاداري به برند سایت های تخفیفاتیتاريخ : دوشنبه 9 آذر 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 5

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو