, ایجاد وفاداري به برند
متحول سازد. به نظر می رسد بازاریاب ها که مسئول معرفی محصولات خود یا دیگران هستند، امروزه شدیداً مورد حمله قرار گرفته اند. چرا همه از بازاریاب ها متنفرند؟ ما به ...
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
, ایجاد وفاداري به برند آمار مطالب
, ایجاد وفاداري به برند کل مطالب : 51
, ایجاد وفاداري به برند کل نظرات : 1

, ایجاد وفاداري به برند آمار بازدید
, ایجاد وفاداري به برند بازديد امروز : 9 نفر
, ایجاد وفاداري به برند بارديد ديروز : 28 نفر
, ایجاد وفاداري به برند بازديد هفته : 45 نفر
, ایجاد وفاداري به برند بازديد ماه : 75 نفر
, ایجاد وفاداري به برند بازديد سال : 1646 نفر
, ایجاد وفاداري به برند بازديد کلي : 25004 نفر

, ایجاد وفاداري به برند وضیعت آنلاین
, ایجاد وفاداري به برند افراد آنلاین : 5 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پيوندهاي روزانه
امکانات
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

, ایجاد وفاداري به برند
را خواهید برد. این گزینه به شما نشان می دهد که چقدر بابت این تبلیغات سود کرده اید .Call To Action چیست؟همانطور که از نام call to action معلوم است ، call to action کارهایی هستند که کاربران باید انجام بدهند به عنوان مثال ، اگر کاربری از محتوای ویدئویی شما لذت برد ، می تواند با زدن گزینه Subscribe ، در صورت ایجاد ویدئوی جدید توسط شما و منتشر کردن آن در یوتیوب اطلاع پیدا کند . یکی از پر استفاده ترین Call To Action ها در زبان انگلیسی کلمه Keep In Touch است.کلمات کلیدی منفی (Negative Keyword )کلمه کلیدی منفی را همانند نوشتن لیست مهمانان برای دعوت به یک جشن بدانید ، یعنی شما وقتی یک لیست را تهیه می کنید ، مهمانان شما ، فقط از این لیست می باشند و مهمان ناخوانده ای دیگر برای شما نمی آید یا اگر بخواهیم مثالی دیگر را در رابطه با کلمات کلیدی منفی یا Negative Keyword بزنیم : شما فرض کنید تبلیغات مربوط به گوشی های نوکیا را در تبلیغات گوگل قرار داده اید ، حال اگر شما کلمه کلیدی منفی خود را گوشی های سونی انتخاب کنید در صورتی که کاربری گوشی های سونی را جستجو کرد ، دیگر تبلیغات شما برای آن به نمایش نقلیه تغییر می‌کند و این قانون اصلی فیزیک است که همواره وسیله نقلیه بزرگتر و سنگین‌تر، نسبت به وسیله نقلیه کوچکتر و سبک‌تر، آسیب کمتری می‌بیند.وقتی دو شرکت رو‌در‌‌روی هم قرار می‌گیرند، همان اصل بالا نتیجه بخش خواهد بود. دریک سرزمین دست‌نخورده، آن شرکتی که از بازاریابی بهتری برخوردار است، سهم بیشتری از فروش را به دست می‌آورد. در تقسیم بازار فروش، شرکت نیرومند، سهم شرکت کوچکتر را از آن خود خواهد کرد. زیرا شرکت بزرگتر از عهده بودجه تبلیغاتی بیشتر، تشکیلات تحقیق بازار بزرگتر، بازاریابی بهتر و غیره برمی‌آید. تعجبی ندارد که پول‌دار، پول‌دارتر و فقیر، فقیرتر می‌شود.آیا با این وضعیت، آینده‌ای برای شرکت‌های کوچکتر وجود دارد؟ البته که وجود دارد ! شرکت های کوچکتر (باسهم بازار کمتر)، نیاز دارند که مانند فرماندهان میدان نبرد فکر کنند. آن‌ها باید اولین اصل جنگ را همواره در اندیشه خود داشته باشند؛ « اصل برتری قوا»! ناپلئون می‌گوید:« هنر جنگ با نفرات کمتر، عبارتست از: همیشه در مقایسه با دشمن، نیروی بیشتری در منطقه حمله یا دفاع داشته باشی». استدلال نادرست نیروی انسانی بهترخیلی ساده است که همکاران خود تاریخی نیست، بلکه منظور روایت داستان خود شماست، داستان برند و شرکت شما.هنگامی که شما ماجرای شرکت خود را بیان می کنید، خودمانی تر می شوید و از دنیای خشک و رسمی تجارت قدری دور می شوید. این، یک مزیت است.این نقل حکایت ها - اگر درست انجام شود – معمولاً برای افراد جالب است. در این صورت مشتری ها و مخاطبین، به برند شما توجه بیشتری نشان می دهند و در پایان از شما خرید خواهند کرد.رسانه های اجتماعی این امکان را به شما می دهد که روابط مستحکمی با مشتری های بالقوه و بالفعل خود برقرار کنید.در گذشته داستان سرایی هایی از این دست، هزینه زیادی به دنبال داشت و فقط از عهده برخی شرکت های مهم و پولدار بر می آمد ولی امروزه این کار با استفاده از ابزارها، شبکه ها و رسانه های اجتماعی بسیار آسان شده و تقریباً بدون هیچ هزینه ای، به خوبی انجام شدنی است.ذیلاً به فوت و فن های این کار اشاره می شود. از برند خود بگوییدمعمولاً هر شرکت و کسب و کاری، آغاز هیجان انگیزی دارد. شنیدن ماجرای شکل گیری هسته اولیه شرکت ها که اغلب بسیار مختصر و ساده است، برای مشتری ها جالب، سرگرم کننده و حتی آموزنده است. هنگامی که یک مشتری حکایت سرورهای اشتراکی، از یک سرور اختصاصی برای , وبسایت طراحی شده ی خود استفاده کنید:‬‬اکثر شرکت های سرویس دهنده‌ی هاست، فایل‌ها و وب سایت های طراحی شده ی زیادی را به صورت اشتراکی بر روی یک سرور قرار می‌دهند که علت اصلی این کار، افزایش درآمد است. بدین ترتیب وبسایت های طراحی شده ی مختلفی بر روی یک سرور در حال سرویس‌گیری هستند و علاوه بر سخت افزار، برخی نرم‌افزارها و اسکریپت‌ ها برای اجرای برنامه‌های همه وب سایت های طراحی شده (مواردی مانند سرویس‌های ایمیل و کنترل پنل‌ها) در حال اجرا هستند. این بدین معنی است که فقط شما و شرکت شما به سرور مربوطه دسترسی ندارد و احتمالاً صدها شخص و کمپانی دیگر به این سرور دسترسی‌هایی دارند. اگر یکی از این مشتریان که وب سایت طراحی شده اش به صورت مشترک با شما روی یک سرور قرار دارد ، مسایل امنیتی را رعایت نکند و هک شود، وب سایت طراحی شده و اطلاعات شما را نیز در معرض خطر قرار داده است.استفاده از یک سرور اشتراکی به این معنی است که فردی که برای دسترسی به اطلاعات شما تلاش می‌کند، بخاطر وجود وب سایت های طراحی شده زیاد، انتخاب‌های زیادی برای دسترسی به سرور داشته باشد.در , ایجاد وفاداري به برند

مشاهده پست مشابه : دانلود سریال پیغام آور The Messengers
[ چهارشنبه 27 خرداد 1394 ] [ 19:29 ] [ Denise ][ بازديد : 144 ]
آخرين مطالب ارسالي
, ایجاد وفاداري به برند درگيریتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
, ایجاد وفاداري به برند انگيزشتاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
, ایجاد وفاداري به برند انتخاب مزيتتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
, ایجاد وفاداري به برند ایجاد وفاداري به برندتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
, ایجاد وفاداري به برند بازاریابی به شیوه نوینتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
, ایجاد وفاداري به برند سایت های تخفیفاتیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
, ایجاد وفاداري به برند دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتینتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
, ایجاد وفاداري به برند ایجاد وفاداري به برندتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
, ایجاد وفاداري به برند الگوی اقتصاد سنجیتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
, ایجاد وفاداري به برند سایت های تخفیفاتیتاريخ : دوشنبه 9 آذر 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 5

درباره سایت
آرشيو
چت باکس




captcha


جست و جو