, ایجاد وفاداري به برند
مدت برای خود ایجاد کرده اید تا به اهداف خود برسید. اگر شما قصد فروش لباس دارید باید آنها را تقسیم بندی کنید مثلا لباس های مردانه و زنانهکمد آقایانکمد آقایانکمد ...
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
, ایجاد وفاداري به برند آمار مطالب
, ایجاد وفاداري به برند کل مطالب : 51
, ایجاد وفاداري به برند کل نظرات : 1

, ایجاد وفاداري به برند آمار بازدید
, ایجاد وفاداري به برند بازديد امروز : 12 نفر
, ایجاد وفاداري به برند بارديد ديروز : 28 نفر
, ایجاد وفاداري به برند بازديد هفته : 48 نفر
, ایجاد وفاداري به برند بازديد ماه : 78 نفر
, ایجاد وفاداري به برند بازديد سال : 1649 نفر
, ایجاد وفاداري به برند بازديد کلي : 25007 نفر

, ایجاد وفاداري به برند وضیعت آنلاین
, ایجاد وفاداري به برند افراد آنلاین : 3 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پيوندهاي روزانه
امکانات
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

, ایجاد وفاداري به برند
رسانه های موجود استفاده کنید.ارزیابی روشهای معرفی محصول و همچنین ارزیابی نتایج بدست آمده از هر رسانه و روش بایستی بصورت مستمر انجام شود. در دوره های مختلف زمانی عکس العمل مشتریان در برابر رسانه ها و روشهای مختلف متفاوت است.استفاده از یک مشاور در زمینه ارزیابی رسانه ها و ارائه روشهای جدید می تواند تاثیر زیادی در موفقیت یک محصول یا خدمت داشته باشد.شناخت بازاریابی اینترنتی E Business بازاریابی اینترنتی بخشی از تجارت الکترونیک است که مدیریت اطلاعات ، روابط عمومی ، خدمات مشتریان و بخش فروش را در بر می گیرد.به طور کلی تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی از زمانی که دسترسی به اینترنت به صورت گسترده برای عموم مردم فراهم شد، رواج یافته است.شناخت بازاریابی اینترنتیبه طور کلی واژه بازاریابی اینترنتی به استفاده از اینترنت جهت انجام تبلیغات ، فروش کالا و خدمات اطلاق می گردد.این بازاریابی نوعاً بر اصل //پرداخت به ازای هر کلیک// استوار است و شامل آگهی های تبلیغاتی موجود در سایت ها، ایمیل هایی که برای معرفی محصولات ارسال می شود، آگهی های متحرک و جذاب گرافیکی، تبلیغ در موتورهای جستجو، تبلیغات در اعتقاد دارند. آن‌ها متقاعد شده‌اند که می‌توانند در رقابت‌های کاری، بهترین افراد را جذب کنند و با برنامه‌های آموزشی می‌توانند برتری افرادشان را حفظ کنند. احتمال کنار هم گذاشتن افراد برتر در یک مجموعه‌ی کوچک وجود دارد، اما هر چه شرکت بزرگ‌ تر باشد به همان انداز ه کارمند متوسط خواهد داشت. هنگامی که بحث شرکت‌های خیلی بزرگ به میان می‌آید، با نگاه آماری، احتمال جمع‌آوری یک تیم برتر، تقریبا صفر می‌شود. استدلال غلط:محصول بهتراستدلال اشتباه دیگری که در ذهن مدیران می باشد، این است که محصول بهتریعنی پیروزی حتمی.در ذهن بسیاری از مدیران بازاریابی این نظریه وجود دارد که صداقت و حقیقت بالاخره آشکار خواهد شد. به عبارت دیگر اگر حقیقت را می‌گویید، فقط لازم است که یک آژانس تبلیغاتی خوب پیدا کنید تا این حقایق را به مشتریان انتقال دهد و نیز یک فروشنده خوب که با ارائه‌‌ی مستقیم اطلاعات می‌تواند موفقیت‌ تان را تضمین کند.ما به این روش تجلی اطلاعات از درون به بیرون می‌گوییم، نظریه‌ای که حقیقت آن را تا حدودی شرکت تبلیغاتی یا پرسنل فروش می‌توانند آشکار و از این حقیقت برای روشن شدن ذهن مشتری و زدودن تصورات خرید کالا. به روز بودن آگهی های شبکه ای. پاسخ به سؤال های مشتری و مصرف کننده ، و دسترسی به اطلاعات منبع آگهی دهنده و ضعف زمینه های حفاظتی از اطلاعات.آیا تاکنون اشخاص موفقی را تحسین کرده‌اید که به نظر می‌رسد آن‌چه را می‌خواهند در اختیار دارند؟ این اشخاص را می‌بینید که در جلسات تجاری و در مهمانی‌های اجتماعی با اطمینان خاطر و اعتماد به نفس بالا حرف می‌زنند. این‌ها کسانی هستند که بهترین مشاغل را از آن خود کرده‌اند و حساب‌های بانکی‌شان پر از پول است.اماسریع نباید قضاوت کنید! بسیاری از آن‌ها از شما باهوش‌تر و با استعدادتر نیستند. از شما بیشتر درس نخوانده‌اند. حتی جذاب‌تر از شما هم نیستند. با این حساب موضوع از چه قرار است؟بعضی‌ها این موضوع را به حساب ارثی بودن می دانند یا ربط به شانس می دهند.می‌دانید، کسی به تنهایی به اوج نمی‌رسد. آن‌هایی که به نظر می‌رسد به همه خواسته‌هایشان رسیده‌اند، کسانی هستند که طی سالیان متمادی دل و ذهن صد‌ها نفر را به دست آورده‌اند تا به آن‌ها در همه‌ی فعالیت‌های خود کمک کنند.گروه تارنما قصد دارد تا تعدادی از عوامل موفقیت این گونه افراد را به شما توضیح دهد: 1- ظاهر هاجنگ نوشابه، جنگ کولا و جنگ همبرگر نمونه هایی از روزنامه نگاری با زبان نظامی است.اما در زیر این عنوان‌ها،نویسنده، اصول نظامی‌گری را به کل رد می‌کند.«پپسی کولا» در حال پیروز شدن بر «کوکاکولا» است. دلیل اصلی آن نیز عدم توانایی کوکاکولا، در بهره‌ گیری از امتیازات استراتژیک خود است.«مک‌دونالدز» همچنان پرفروش بازار برگر حاکم است. اما، «برگر کینگ» و « وندیز» با به‌کار گرفتن بعضی از اصول جنگ تجاری، درحال پیش روی هستند. ماهیت منطقه نبردجنگ‌های تجاری،نه در قفسه داروخانه‌ها و یا فروشگاه‌ها و نه در مراکز خرید، بلکه در مغز مشتریان به وقوع می‌پیوندد.مغز مشتریان، منطقه نبرد است .منطقه ای که بی ثبات و دستیابی به آن بسیار مشکل است. فرماندهان دنیای تجارتدنیای تجارت، امروز به «فیلد مارشال هایی» نیازمند است که برنامه ریزی و هدایت بازار را به عهده بگیرند و دارای صفاتی مانند:قابلیت انعطاف، توان فکری و جسارت فراوان باشند.استفاده از محتوای وب سایت ها در بازاریابی اینترنتی، به صاحب یك كسب و كار اینترنتی اجازه می دهد تا پیام های تبلیغاتی خود را در دامنه متنوعی از دیگر وب سایت ها منتشر كند. موتور جست و جوی , ایجاد وفاداري به برند

مشاهده پست مشابه : دانلود سریال پیغام آور The Messengers
[ دوشنبه 8 تير 1394 ] [ 15:33 ] [ Denise ][ بازديد : 462 ]
آخرين مطالب ارسالي
, ایجاد وفاداري به برند درگيریتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
, ایجاد وفاداري به برند انگيزشتاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
, ایجاد وفاداري به برند انتخاب مزيتتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
, ایجاد وفاداري به برند ایجاد وفاداري به برندتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
, ایجاد وفاداري به برند بازاریابی به شیوه نوینتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
, ایجاد وفاداري به برند سایت های تخفیفاتیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
, ایجاد وفاداري به برند دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتینتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
, ایجاد وفاداري به برند ایجاد وفاداري به برندتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
, ایجاد وفاداري به برند الگوی اقتصاد سنجیتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
, ایجاد وفاداري به برند سایت های تخفیفاتیتاريخ : دوشنبه 9 آذر 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 5

درباره سایت
آرشيو
چت باکس




captcha


جست و جو