, ایجاد وفاداري به برند | |||
|
بر خلاقیت و نوآوری، عوامل کلیدی داخلی WCM را باآینده نگری تنظیم کنند. متدولوژی شناخت و اعمال نظرات مشتری در WCMبا توجه به مطالب ذکر شده، برای بررسی شاخصهای عوامل رقابتی WCM از دیدگاه مشتریان فعلی (داخلی) و بالقوه (صادرات) و تفاوت آن با دیدگاه کارشناسان سازمان ( که عموما" این تفاوت وجود دارد) از ماتریس ارزش مشتری استفاده میکنیم تا جایگاه سازمان را بین رقبا ( از دیدگاه مشتری) بسنجیم و عامل موفقیت و عدم موفقیت آن را بررسی کنیم.در این راستا سه گروه مشتری را در نظر میگیریم که باید نظر آنان بررسی شود.* مشتریان فعلی ( مصرف کنندگان داخلی و خارجی )* مشتریان عمده * مشتریان بالقوه ( بازارهای آینده و توسعه صادراتی ) گروه چهارمی را نیز می توان به این لیست اضافه کرد و آن توزیعکنندگان محصولات، واسطهها، فروشندگان، نمایندگیها و تعمیرکاران هستند که به نوعی با مشتریان در ارتباط بوده و میتوانند نظرات آنان را به سازمان منتقل کنند. در مورد صادرات توانید متوجه شوید که مشتری هدف شما در کدام مرحله از تصمیم گیری می باشد.یکی از ابزارهای رایج در بازاریابی قطره ای، سیستم CRM می باشد. تصور کنید که سیستمی در اختیار شما باشد که مرحله خرید مشتری بالقوه را تشخیص داده و بر اساس آن، مستندات مربوط به همان مرحله خرید را برای مشتری بالقوه بطور اتوماتیک ارسال کند. اگر تعداد مشتریان بالقوه شما زیاد باشد و هر کدام در یک مرحله خاصی از خرید باشند، اجرای فعالیتهای بازاریابی بر اساس مرحله خرید مشتریان، عملا غیر ممکن خواهد بود. بنابراین استفاده از سیستمی که بتواند این وظایف را بطور دقیق در کمترین زمان ممکن انجام دهد، تاثیر زیادی در افزایش فروش شما خواهد داشت.فرض کنید شما از سیستم CRM استفاده می کنید و اطلاعات تماس فردی را که از شما در مورد بیمه عمر پرس و جو کرده است در آن وارد کرده اید. شما می توانید با استفاده از سیستم CRM یک کمیپن قطره ای اجرا کنید که مقالات و اطلاعات مفیدی که از قبل تهیه کرده اید، در تعمیم یک موقعیت به دیگر مشتریان مناسب به نظر نمی رسد. تحلیل های پیشگویانه با استفاده از سیستم CRM گروه های مشتریان ثابت یا احتمالی را تحت نظر قرار می دهد تا بتواند الگوی موردنیاز را به دست آورده و احتمال اینکه تخفیف موردنظرمان مورد پذیرش قرار گیرد را افزایش دهد. مطلب مرتبط: بسته های پیاده سازی CRM خروجیالگوریتم های مدلسازی مختلف، خروجی های متفاوتی را ارائه می دهند که می توان آنها را تفسیر کرده و برای ارائه تخفیف موثر و به هنگام به کار برد. الگوریتم هایی که با استفاده از اطلاعات سیستم CRM مدل سازی شده اند، بیان می کند چه زمانی برای ارائه تخفیف مناسب بوده و چه زمانی نمی باشد. این قوانین به شیوه های متعدد بر روی مشتریان اجرا می شوند. برای اهداف بازاریابی، مشتریان ثابت و احتمالی در داخل سیستم CRM در قالب یک گروه دسته بندی می شوند و سپس پیغامی مبنی بر ارائه تخفیف به آنها ارسال می شود. سوابق فردی مشتریان ثابت و احتمالی به این شیوه علامت گذاری بطور واضح پاسخ دهید. آیا از حمایت مدیران ارشد سازمان اطمینان دارید؟برای اطمینان از موفقیت در پیاده سازی سیستم CRM اول باید از حمایت مدیران ارشد سازمان از این سیستم اطمینان حاصل کنید. سیستم CRM بدلیل ارتقاء سطوح کنترل در سازمان و بدلیل شفافیتی که در ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران سازمان ایجاد میکند، ممکن است مورد حمله قرار گیرد. این وضعیت منجر به مقاومت مدیران و به تبع آن مقاومت کارکنان خواهد شد که در نهایت شکست پروژه را رقم میزند. برای جلوگیری از این وضعیت، قبل از پیاده سازی CRM حمایت مدیران ارشد سازمان را از طریق اجرای برنامه های تشویقی و نیز تفهیم مزایایی که CRM برای ایشان به ارمغان می آورد، جلب نمائید. البته گاهی نیز مقاومت مدیران ارشد سازمان بدلیل عدم تسلط و آگاهی نسبت به سیستم CRM و نیز کاربری آن می باشد که در این صورت این مدیران برای حفظ جایگاه خود در بین کارکنان، در مقابل سیستم CRM جبهه گیری می کنند. شما ممکن است دلایل بسیار نرم افزار مديريت crm
[ دوشنبه 22 تير 1394 ] [ 23:15 ]
[ Denise ][ بازديد : 125 ]
آخرين مطالب ارسالي
درگيری تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 انگيزش تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 انتخاب مزيت تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 سایت های تخفیفاتی تاريخ : شنبه 26 دی 1394 دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 سایت های تخفیفاتی تاريخ : دوشنبه 9 آذر 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 5
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |