, ایجاد وفاداري به برند مدیریتى مستمر و طولانى است كه باید آنرا به طور هدفمند دنبال كرد تا بتوان در ایجاد یك هویت و برند، توسعه و حفظ آن به موفقیت رسید. در ایجاد برندینگ می توان گفت که...
|
|||
|
![]() رسانه های موجود استفاده کنید.ارزیابی روشهای معرفی محصول و همچنین ارزیابی نتایج بدست آمده از هر رسانه و روش بایستی بصورت مستمر انجام شود. در دوره های مختلف زمانی عکس العمل مشتریان در برابر رسانه ها و روشهای مختلف متفاوت است.استفاده از یک مشاور در زمینه ارزیابی رسانه ها و ارائه روشهای جدید می تواند تاثیر زیادی در موفقیت یک محصول یا خدمت داشته باشد.شناخت بازاریابی اینترنتی E Business بازاریابی اینترنتی بخشی از تجارت الکترونیک است که مدیریت اطلاعات ، روابط عمومی ، خدمات مشتریان و بخش فروش را در بر می گیرد.به طور کلی تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی از زمانی که دسترسی به اینترنت به صورت گسترده برای عموم مردم فراهم شد، رواج یافته است.شناخت بازاریابی اینترنتیبه طور کلی واژه بازاریابی اینترنتی به استفاده از اینترنت جهت انجام تبلیغات ، فروش کالا و خدمات اطلاق می گردد.این بازاریابی نوعاً بر اصل //پرداخت به ازای هر کلیک// استوار است و شامل آگهی های تبلیغاتی موجود در سایت ها، ایمیل هایی که برای معرفی محصولات ارسال می شود، آگهی های متحرک و جذاب گرافیکی، تبلیغ در موتورهای جستجو، تبلیغات در مهم ترین مسائل در کسب و کار آشنایی با حقیقت های تلخ است. این نکته در هر شرایطی ارزشمند است، ولی اهمیت آن بیشتر زمانی است که میخواهید بازار را برای محصول و یا خدمات خود ارزیابی کنید. یکی از این حقایق تلخ این است که شما معمولا نمیدانید چه چیزهایی را نمیدانید. به ویژه اینکه تا زمانی که کسب وکار خود را شروع نکردهاید نمی دانید بازار چگونه به طرح اقتصادی شما جواب خواهد داد. تلاش شما=نبودن بازاردو رکن اصلی بازار: تقاضا و وابستگی است.تقاضا چیست؟ به این مفهوم است که چه تعداد مشتری برای محصول یا خدمات من پول خرج خواهد کرد.وابستگی چیست؟ به این معنی است که چه تعداد مشتری محصول یا خدمات من را خواهد خرید. برای این که یک محصول بتواند به اندازهی قابل توجهی پیشرفت کند یا باید تقاضای زیادی داشته باشد و یا وابستگی بالایی بین مشتریان ایجاد کند. البته داشتن هر دوی آنها بسیار بهتر است.حال یک سوال؟«آیا تعداد کافی از مردم تعداد کافی از محصول مرا خریداری می کنند؟»جواب دادن به این سوال بسیار مشکل است. اکثر اشخاص زرنگ در مورد این سوال دچار مشکل میشوند. به عنوان مثال خیلی از متخصصین اعتقاد داشتند هیچ انحصار همان قابليت مورد انتظار يک برند در ارائه مزايای نسبتا بهتری نسبت به ديگر برندها می باشد. همانطور که بولدينگ و ديگران (1994) اشاره کرده اند اين انحصار بايد در پيام مربوط به مزيت ديده شود. آنچه که شخص بدنبال آن است يک يا چند مزيت مرتبط با محرک های مربوطه می باشد که می تواند بين برندهای گوناگون وجه تمايز ايجاد کند. اين مزايا بايد بعدا در ارتباطات بازاريابی مورد تاکيد قرار بگيرند.اشاره به يک نکته. ما در باره ارائه و منحصر به فرد بودن ادراکی صحبت می کنيم. اينکه در حال حاضر به نظر نرسد يک برند بتواند مزايايی را تامين کند که خريد را در مقابل محرک های مهم بهينه سازد به اين معنی نيست که امکان ايجاد چنين تصوری غير ممکن است (مگر اينکه، البته، درک مصرف کننده را نسبت به برند توسعه دهد، و به همين دليل درک کامل دارايی برند فعلی ضروری است). (فيشبين و آژن ، 1975) به انتخاب بهترين مزايا دست زد. اين مدل بر اين فرض استوار است که تلقی فرد نسبت به يک محصول (Ao) برابر است با مجموع هر چيزی که در باره آن می داند (bi) ضرب در اهميت آن موارد برای همان شخص (ai). وابستگی 3 الگوی انتخاب مزيت با مولفه های ai بازدیدکنندگانی را به صفحه محصول هدایت کنیم.بنابرین اولین مدل اشتباهی که باعث شکست ما در کسب درآمد اینترنتی میشود مدل زیر است:1. سایت زیبا و کم نظیری با محصولات فوقالعاده راهاندازی کنیم.2. برای وب سایت ترافیک ایجاد کنیم.3. عدهای از بازدیدکنندگان محصولات ما را میخرند و ما موفق میشویم.چنین مدلی بازده بسیار پایینی دارد و تعداد خریدها معمولا آنقدر کم است که ادامه کار توجیهی ندارد و صاحب سایت پس از مدتی دلسرد میشود و تبلیغات را متوقف میکند و هیچگاه درآمد قابلتوجهی ایجاد نمیشود. البته این مدل شاید برای شرکتها و کسبوکارهای بسیار معروف اثربخش باشد ولی برای کسبوکارهای کوچک کارآمد نیست.2- ترافیک بیشتر فروش را افزایش میدهد:دیدگاه عموم آن است که هرچه ترافیک یک وبسایت بیشتر شود، تعداد فروشها افزایش مییابد.منظور از ترافیک تعداد بازدیدکنندگانی است که به سایت شما مراجعه میکنند.ما نباید ترافیک را با «ترافیک موثر» اشتباه بگیریم.حتما در نمایشگاههای مختلف مثلا نمایشگاه کتاب دیدهاید که گاهی تمامی دانشآموزان یک راهنمايي را برای بازدید علمی به نمایشگاه آوردهاند.در این مواقع ترافیک ![]() مشاهده پست مشابه : دانلود نرم افزار مبهم (وقایع و ناشناخته ها متا فیزیک) [ پنجشنبه 1 مرداد 1394 ] [ 5:51 ]
[ Denise ][ بازديد : 132 ]
آخرين مطالب ارسالي
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
صفحات سایت
تعداد صفحات : 5
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی][ طراحي : قالب سبز] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir] |