, ایجاد وفاداري به برند
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
, ایجاد وفاداري به برند آمار مطالب
, ایجاد وفاداري به برند کل مطالب : 51
, ایجاد وفاداري به برند کل نظرات : 1

, ایجاد وفاداري به برند آمار بازدید
, ایجاد وفاداري به برند بازديد امروز : 3 نفر
, ایجاد وفاداري به برند بارديد ديروز : 0 نفر
, ایجاد وفاداري به برند بازديد هفته : 4 نفر
, ایجاد وفاداري به برند بازديد ماه : 82 نفر
, ایجاد وفاداري به برند بازديد سال : 1468 نفر
, ایجاد وفاداري به برند بازديد کلي : 24826 نفر

, ایجاد وفاداري به برند وضیعت آنلاین
, ایجاد وفاداري به برند افراد آنلاین : 3 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پيوندهاي روزانه
امکانات
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

, ایجاد وفاداري به برند
بازاریاب - باید مسئولیت کار را گردن بگیریم چرا که خودمان بازاریابی را بد جلوه داده ایم. ما بازاریاب ها از باارزش ترین کالا و سرمایه مردم استفاده می کنیم: زمان. این وظیفه ماست که به چنین سرمایه بی بدیلی احترام بگذاریم.جالب اینجاست که بسیاری از شرکت ها از پذیرفتن این که «بازاریاب» هستند و یا بازاریابی بخشی از فعالیت های تجاری آنهاست، به شدت ابا دارند. چندی پیش در جریان کنفرانس GROWCO، آقای نیل بلامنتال (Neil Blumenthal) مدیر عامل شرکت Warby Parker با اشتیاق در مورد موفقیت های چشمگیر شرکت خود سخن می گفت. وی در سخنان خود بیش از هشت بار گفت ما این کار را بدون بازاریابی انجام داده ایم! در حالی که این شرکت و دیگر شرکت های تجاری، در طرح های خود احتمالاً از شیوه هایی همچون هدفگیری مخاطبان، جمعیت شناسی، طراحی وب، تبلیغات نامحسوس (Product Placement)، ترویج (Promotion) و... استفاده می کنند و اینها همه یعنی بازاریابی. در ادامه این نوشتار، به سه شیوه ای که تصویر ناپسندی از بازاریاب ها در اذهان خلق می کند، و نیز راه های مقابله با آن اشاره می شود: 1. فقدان همدلی اگر محصول یا سرویسی که شمای بازاریاب اینترنت همیشگی است اگر شما می توانستید یک پیام توییتری را برای همیشه از فضای وب پاک کنید و از بین ببرید، بهتر نبود؟ چرا بهتر بود ولی مشکل این است که شما نمی توانید! افتضاحی که دامنگیر اچ ام وی شد به سرعت متوقف گشت ولی اگر دفعه بعد حادثه مشابهی رخ دهد، معلوم نیست که به سادگی بتوان بر آن غلبه کرد چرا که چیزها در اینترنت میرایی ندارند. چندی قبل هم یکی دیگر از کارمندان اپل بی، یک کامنت زننده ای درباره یکی از مشتری های رستوران منتشر کرد که به مشخصات فردی وی اشاره شده بود. اگر چه اپل بی این پست را حذف کرد ولی بسیار دیر شده بود. اگر قانون شرکت شما می گوید: هویت مشتری ها نباید در اینترنت منتشر شود، بنابراین: هویت مشتری ها نباید در اینترنت منتشر شود. ضمناً فراموش نکنید که کاربران می توانند با دست بردن در تنظیمات حساب توییتری خود، کاری کنند که پیام های آنها به طور خودکار ری.توییت شود. با این حساب اگر از زمان ارسال یک پست بیش از سه ثانیه بگذرد، ماجرا تمام است و دیگر کاری از دست شما بر نمی آید؛ فقط سه ثانیه! 5. در رسانه های اجتماعی «ریاکاری» شیوه ناپسندی است؛ همینطور در تعاملات سنتی. شرکت اپل بی این‌گونه عدم قطعیت‌ها شما را مضطرب می‌کند به احتمال زیاد برای گشترش شرکت خود به مشکل برخواهید خورد.کارآفرینان موفق باید بتوانند خود را با شرایطی که بازار ممکن است به آن‌ها تحمیل کند تطابق دهند.درحقیقت ،‌ دانشی که از این مقاله کسب می کنید ، در کارهای روزانه مثل خرید اتومبیل یا پرداخت شهریه فرزندتان به‌شما کمک می‌کند ، همانطور که وقتی بقای کسب‌وکارتان در خطر قرار می‌گیرد، قابل‌استفاده خواهد بود.درحالی‌که بعضی از این روش‌ها می‌توانند بسیار معمولی و روزمره تلقی شوند، بسیاری از آن‌ها ذاتا درخشان هستند ، مثل نشان دادن ترس و عقب‌نشینی هنگامی که پیشنهاد طرف مقابل را برای اولین بار می‌شنوید. افسانه برنده برندهبه احتمال زیاد شنیده‌اید که هدف از مذاکره ایجاد شرایط برنده‌برنده است.مشکل مذاکره برنده‌برنده این است که به‌اندازه کافی در دنیای واقعی اتفاق نمی‌افتد تا به این مفهوم معنی ببخشد.در بسیاری از مذاکرات ، این احتمال وجود دارد که آمادگی طرف مقابل مانند شما باشد.«مذاکره‌کنندگان قدرتمند» این واقعیت را درک کرده و از آن به‌نفع خود استفاده می‌کنند.مذاکره‌کنندگان قدرتمند از هر تاکتیک اخلاقی در دسترس بر اساس آنها عملکرد نسبی گزينه های رقابتی با يکديگر مقايسه می شوند. قاعده تصميم گيری استراتژی ای است که مصرف کننده از آن جهت بررسی اطلاعات قابل دسترس و رسيدن به يک انتخاب استفاده می کند. با اين حال، مصرف کنندگان برخی از خصيصه های ملموس را بعنوان نشانه ها يا علائم جايگزين خصيصه های ناملموس تر بکار می گيرند. قيمت و نام برند، بويژه، اغلب بعنوان نشانه های جايگزين کيفيت بکار می روند و به نظر می رسد اين يک فرهنگ جهانی باشد (دوار و پارکر9، 1994). قواعد تصميم گيری را می توان به دسته بندی جبرانی و غير جبرانی تقسيم بندی کرد. قواعد جبرانی اجازه می دهند عملکرد ضعيف يکی از خصيصه ها با عملکرد خوب خصيصه ديگر جبران شود درحاليکه قواعد تصميم گيری غير جبرانی استراتژی های ساده تری هستند که بواسطه آنها مصرف کنندگان يک استاندارد واحد را بکار می گيرد و گزينه هايی را که با آن مطابقت ندارند حذف می کند. اين قواعد از طريق تجربه بهبود می يابند و در حافظه ثبت می شوند و به هنگام لزوم قابل فراخوانی هستند؛ در ساير اوقات، ممکن است مصرف کنندگان در طی مسير با استفاده از بخشی از قواعد موجود در حافظه خود قواعد جديدی را , ایجاد وفاداري به برند

مشاهده پست مشابه : دانلود نرم افزار مبهم (وقایع و ناشناخته ها متا فیزیک)
[ شنبه 23 آبان 1394 ] [ 14:53 ] [ Denise ][ بازديد : 120 ]
آخرين مطالب ارسالي
, ایجاد وفاداري به برند درگيریتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
, ایجاد وفاداري به برند انگيزشتاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
, ایجاد وفاداري به برند انتخاب مزيتتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
, ایجاد وفاداري به برند ایجاد وفاداري به برندتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
, ایجاد وفاداري به برند بازاریابی به شیوه نوینتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
, ایجاد وفاداري به برند سایت های تخفیفاتیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
, ایجاد وفاداري به برند دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتینتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
, ایجاد وفاداري به برند ایجاد وفاداري به برندتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
, ایجاد وفاداري به برند الگوی اقتصاد سنجیتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
, ایجاد وفاداري به برند سایت های تخفیفاتیتاريخ : دوشنبه 9 آذر 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 5

درباره سایت
آرشيو
چت باکس




captcha


جست و جو