|
, ایجاد وفاداري به برند یک شیوه ی مؤثر در شناخت دیدگاه مردم، درخواست از آنها برای ایجاد ترکیبی از تصاویر وکلمات برای بیان ایده های خود در مورد برند مورد بحث است. هدف، بیان ادراکات و دی...
|
|||
|
|
یک شیوه ی مؤثر در شناخت دیدگاه مردم، درخواست از آنها برای ایجاد ترکیبی از تصاویر وکلمات برای بیان ایده های خود در مورد برند مورد بحث است. هدف، بیان ادراکات و دیدگاه های مردم درباره برند موردنظر بدون لزوم استفاده از واژگان عاریتی از سمت انسان شناس یا روانکاو می باشد. البته نام های تجاری می توانند با اصطلاحاتی از سوی این افراد توصیف شوند و محتملاً این کار توسط آژانس تبلیغاتی خواهد بود، اما از سوی اکثر مشتریان غیر متحمل می باشد یا آنها به انجام این کار عاجز و بی میل هستند و مهم در اینجا ادراکات و دیدگاه های مشتریان است که می خواهیم درک کنیم نه آژانس.06 مشاهده پست مشابه : دانلود سریال پیغام آور The Messengers [ پنجشنبه 24 ارديبهشت 1394 ] [ 22:14 ]
[ Denise ][ بازديد : 300 ]
آخرين مطالب ارسالي
درگيریتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
انگيزشتاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
انتخاب مزيتتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
ایجاد وفاداري به برندتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
بازاریابی به شیوه نوینتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
سایت های تخفیفاتیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتینتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
ایجاد وفاداري به برندتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
الگوی اقتصاد سنجیتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
سایت های تخفیفاتیتاريخ : دوشنبه 9 آذر 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 5
|
||
| [ سرویس وبلاگ دهی][ طراحي : قالب سبز] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir] | |||