close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده

  • , ایجاد وفاداري به برند
    مديران خارج از بخش بازاريابی به موضوع برندسازی توجهی می شود؟ آيا کانال های ارتباطی بين-سازمانی وجود دارند تا همکاری بين-واحدی و بين-بخشی را تقويت کنند؟ تصميم ها...
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    , ایجاد وفاداري به برند آمار مطالب
    , ایجاد وفاداري به برند کل مطالب : 51
    , ایجاد وفاداري به برند کل نظرات : 1

    , ایجاد وفاداري به برند آمار بازدید
    , ایجاد وفاداري به برند بازديد امروز : 53 نفر
    , ایجاد وفاداري به برند بارديد ديروز : 27 نفر
    , ایجاد وفاداري به برند بازديد هفته : 54 نفر
    , ایجاد وفاداري به برند بازديد ماه : 219 نفر
    , ایجاد وفاداري به برند بازديد سال : 4072 نفر
    , ایجاد وفاداري به برند بازديد کلي : 27430 نفر

    , ایجاد وفاداري به برند وضیعت آنلاین
    , ایجاد وفاداري به برند افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    , ایجاد وفاداري به برند
    طراحی وب سایت را ، از نگاه درآمدزایی و ابعاد ایشان و میزان رقابت موجود در بازار ، بررسی کنیم به هر حال ، درآمدزایی دو دسته وب اپلیکیشن و وب سرویس ، تفاوت های بزرگی دارد. شرکت های فروشنده وب اپلیکیشن ، حاشیه سود مطمئن تری دارند ، چرا که مشتریان شان مشخص بوده و گستره وسیعی از سازمان ها و شرکت هایی را شامل می شود که به هر نحوی ، نیاز به این نرم افزار دارند. اساسا اندیشیدن به نرم افزاری که شرکت ها و سازمان های دولتی زیادی مشتری آن خواهند بود ، کار چندان سختی نیست! اما ارائه خدماتی که سازمان ها و شرکت های مختلفی حاضر شوند برای آن مبلغی را پرداخت کنند ، نیاز به نوآوری داشته و به نسبت سخت تر و پیچیده تر بوده و با مشکلات بیشتری مواجه خواهید شد. از سوی دیگر ، در اکثر سازمان ها و شرکت ها ، توجیه مدیران سنتی ، برای پرداخت وجه خرید یک نرم افزار آماده ، بسیار آسان تر از توضیح ایشان ، برای استفاده از یک وب سرویس خواهد بود. ضمن اینکه سازمان های دولتی ، که عمده پول در گردش کشور را در اختیار دارند ، ترجیح می دهند ، به دیگر شرکت ها و سازمان ها وابسته نبوده و همه چیز ، منجمله نرم افزارهای مورد نیاز با صدوربیانیه ای رسمی گفت: ما آرزو داشتیم این وضعیت اتفاق نمی افتاد... پیمانکار ما از مهمان عذرخواهی کرده است و شخص خاطی را به دلیل نقض حریم خصوصی مهمان خود، تنبیه کرده است. در ظاهر، بیانیه خوب و قابل قبولی است: یک دلیل موجه برای اخراج یک نفر؛ یعنی پیشخدمتی که با پست کردن یک دست نوشته، به روشنی قانون شرکت را زیر پا گذاشته است. 6. شرکت شما به یک خط مشی روشن در خصوص نحوه تعامل با رسانه های اجتماعی نیاز دارد؛ البته ناگفته نماند تدوین چنین سیاست هایی کار ساده ای نیست. شما نمی توانید پرسنل تحت امر خود را از صحبت کردن با یکدیگر درباره اوضاع کاری منع کنید (صحبت کردن، پست گذاشتن برای یکدیگر در فیس بوک را نیز شامل می شود). همچنین قادر نیستید مردم را از گپ زدن – به عنوان مثال - درباره خدمات رستوان شما و انعامی که به کارکنان آنجا می دهند، باز دارید ولی می توانید سیاست روشنی که به ممنوع بودن انتشار اطلاعات مشتریان دلالت دارد، اتخاذ کنید و آن را برای همه کارمندان خود لازم الاجرا تلقی نمایید. 7. هر کس به هر حال ایده ای دارد و نظری. چه بسا ایده و صدای کارمندان دون پایه شما رساتر از سخنگوی رسمی شرکت طرفداران Adsense را به خود جلب كند و هم برای مخالفان جذاب و جالب توجه باشد. اگر كسی بخواهد این سرویس را بخرد و برای همین منظور در اینترنت جستجو كند، با خواندن عقاید و بازخوردهای اینچنین، هرگز این كار را نخواهد كرد.بازاریابان و مجریان تبلیغات هم چندان از این كار استقبال نمی كنند و میل ندارند كه با استفاده از سرویس Adsense و آگهی ها و متون تبلیغاتی در محتوای وب سایت، بازاریابی كنند. آنها این روش را وقت گیر و پردردسر می دانند. در واقع زمانی این مجرای تبلیغاتی خوب عمل خواهد كرد كه وب سایت های مجموعه حاضر، به مطلب و مقوله مورد نظر مرتبط باشند و مهمتر از همه این كه همچنان بتوانند در اینترنت حضور فعال داشته، بازدیدكنندگان را جذب نمایند. چك كردن و بررسی محتوای آنها و آگاهی از مرتبط بودن آنان با هدف مورد نظر كار دشواریست و زمان زیادی لازم دارد. به این ترتیب معلوم است كه حضور در مجموعه ای متشكل از ۵۰۰ وب سایت و تبلیغات در آنها و برقراری تعاملات دوجانبه، كاری سخت و پرهزینه است. بدتر از همه این كه عده ای از صاحبان این وب سایت ها به ارتقای كیفیت متن وب سایت شان هم توجه ندارند وسعی نمی كنند كلمات است؛ يک شتب بالا نشانه سهم بالايی از بازار هدف می باشد.اهميت اين موضوع به هنگام استفاده از استراتژی توسعه برند آشکار می گردد، به اين دليل که وقتی مديران به سبد برند خود در يک گروه محصول فرضی نگاه می کنند، پرسش های استرتژيک متعددی در ارتباط با توسعه گروه محصول پيش رويشان قرار می گيرد. اين پرسش ها از 4 ترکيب ممکن از شتگ ها و شتب ها سرچشمه می گيرند. يک برند با شتب پايين ممکن است از شتگ های بالا يا پايينی در گروه محصول برخوردار باشد. يا ممکن است از شتب بالايی در کنار شتگ های بالا يا پايين بهره مند باشد. (البته در واقعيت اينها دو شقی نيستند. يک برند يا گروه محصول می تواند در هر نقطه ای بين بالا يا پايين قرار بگيرد، اما برای مقاصد بحث، مد نظر قرار دادن نقاط بالا يا پايين کفايت خواهد کرد.) تصور کنيد يک برند از شتب پايينی در يک گروه محصول شناخته شده برخوردار است. چنانچه اين برند مدت زيادی در گروه محصول حضور داشته و نتوانسته باشد سهم زيادی از بازار را نصيب خود کند، قطعا اين امکان وجود دارد تا بطريقی با بسط برند (حتی معرفی يک برند جديد بجای توسعه برند) بتواند سهم بازار خود را افزايش دهد. مسلما , ایجاد وفاداري به برند

    مشاهده پست مشابه : دانلود سریال پیغام آور The Messengers
    [ شنبه 6 تير 1394 ] [ 20:10 ] [ Denise ][ بازديد : 214 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    , ایجاد وفاداري به برند درگيریتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    , ایجاد وفاداري به برند انگيزشتاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
    , ایجاد وفاداري به برند انتخاب مزيتتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    , ایجاد وفاداري به برند ایجاد وفاداري به برندتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    , ایجاد وفاداري به برند بازاریابی به شیوه نوینتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    , ایجاد وفاداري به برند سایت های تخفیفاتیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
    , ایجاد وفاداري به برند دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتینتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    , ایجاد وفاداري به برند ایجاد وفاداري به برندتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    , ایجاد وفاداري به برند الگوی اقتصاد سنجیتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    , ایجاد وفاداري به برند سایت های تخفیفاتیتاريخ : دوشنبه 9 آذر 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 5

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو