, ایجاد وفاداري به برند | ||||||||||||
|
موقعیت های چارتی مناسب باعث فروش بهتر میشود. قرار گرفتن در 10 اپلیکیشن برتر دسته سرگرمیها، موقعیتی رویایی برای فروش به وجود می آورد.اما امکان حضور در این صفحه با 100 دانلود در روز اتفاق نمی افتد. شاید در زیرگروه عکاسی و سبک زندگی این موقعیت برای شما نیز پدید آید. از دقیق بودن متا دیتای خود مطمئن آگاهی از طريق فرآيند های شرطی سازی و ‘صِرف مواجهه’ ايجاد شوند. شرطی سازی کلاسيک نيازمند جفت سازی دائمی برند و يک محرک احساسی مثبت در طول زمان می باشد (برای مثال يک تصوير زيبا از غروب خورشيد) و در نهايت برند به تنهايی آن واکنش احساسی مطبوع را برخواهد انگيخت (شيمپ24 و ديگران، 1991). تاثير مواجهه صِرف گرفتن تبلیغات از گوگلادامه مطلب
[ دوشنبه 31 خرداد 1395 ] [ 5:23 ]
[ Denise ][ بازديد : 177 ]
اين بدان معنی است که برندها دارای سلسله مراتب هستند. ما اين سلسله مراتب را برحسب برندهای مادر يا شرکتی، برندهای گروهی و برندهای منفرد بررسی خواهيم کرد. يک برند شرکتی، برند مادر را تعريف می کند برندهايی همچون دايملر-بنز يا يونيليور . يک برند گروهی نام برندی است که در بيش از يک گروه محصول مورد چون بازار عکس العمل منفی زيادی نشان داد و نيو کوک سريعا از بازار بيرون کشيده شد. چه اتفاقی افتاد؟ دليل اوليه برای انبسط برند از تحقيقاتی سرچشمه می گرفت که نشان می داد کوکاکولا در حال از دست دادن سهم بازار خود در مقابل رقيب اصلی اش پپسی و در بين نوشندگان جوان بود. پپسی کمی شيرين تر بود، از اين رو نحوه استفاده از نرم افزار crmادامه مطلب
[ پنجشنبه 26 فروردين 1395 ] [ 21:15 ]
[ Denise ][ بازديد : 172 ]
برخوردار است. چنانچه اين برند مدت زيادی در گروه محصول حضور داشته و نتوانسته باشد سهم زيادی از بازار را نصيب خود کند، قطعا اين امکان وجود دارد تا بطريقی با بسط برند (حتی معرفی يک برند جديد بجای توسعه برند) بتواند سهم بازار خود را افزايش دهد. مسلما اين حرکت در يک گروه محصول با شتگ بالا منطقی خواهد تبلیغ را پشت سر گذاشته است؟ رتبه اول درآمد و محبوبیت از آن کیست؟...تبلیغات در اینترنتدرآمد وب سایتها از تبلیغات اینترنتی در سال 2011، نسبت به 2010 شاهد رشد 22 درصدی بوده است. بخش اعظم درآمدها، حاصل از تبلیغات بنری، ویدئویی و تبلیغاتی است که بر روی موبایل صورت گرفته است.رقم 31 میلیارد دلار درآمد از بازاریابی به شیوه نوینادامه مطلب
[ چهارشنبه 25 فروردين 1395 ] [ 7:56 ]
[ Denise ][ بازديد : 167 ]
توان يک برند جايگيری شده مرکزی را بعنوان ‘بهترين برند گروه محصول’ توصيف نمود که باور پذير نيز خواهد بود چون آدم ها می بينند تمامی مزايای مورد نظر آنها را در آن نوع محصول تامين می کند. برندهای جايگيری شده مرکزی عموما رهبران گروه محصول هستند و نياز ندارند دائما مزايی خود را معرفی کنند. برای مثال، يک بندی به طور واضح در تمامی تبليغات برند شناسانده شود. همچنين به اين معنی است که چنانچه هدف از ارتباطات آگاهی برند، شناخت باشد، راديو نبايد در مخلوط رسانه مورد استفاده قرار گيرد چون مسلما فرد نمی تواند بسته بندی را آنگونه که در فروشگاه به نمايش در می آيد ‘ببيند’. تنها استثنا برای اين قاعده اين است که انواع طراحی سایت بر اساس رابط کاربری وب - گرافیکادامه مطلب
[ يکشنبه 15 فروردين 1395 ] [ 6:37 ]
[ Denise ][ بازديد : 173 ]
تخمین زد.علاوه بر آن، او تحت تاثیر سرعت انجام كار و تمیزی محیط كار قرار گرفت.قیمت این همبرگر 15 سنت بود.چیپس ها همواره ترد و تازه زیر گرمكن برقی قرار داشت.مشتریان زیادی وارد و خارج شده و به هیچ گونه وسایل و ملزومات زیاد نیاز نبود.ری كراك عجیب به این كار علاقه مند شد و مدت دو روز با برادران مك ذهن شما جای بگیرد. بررسی ها نشان می دهد که مدیران کسب و کارهای کوچک معمولاً می پندارندکه چیزی برای گفتن، موضوعی برای نوشتن و ایده ای برای مطرح کردن ندارند. برای حل این مشکل، به ترفندهای مناسبی در بند دوم و نهم اشاره کردم. با این حال یکی از بهترین روش الهام گرفتن، این است که ببینید رقبای شما و جايگيری برند در ارتباطاتادامه مطلب
[ شنبه 7 فروردين 1395 ] [ 17:50 ]
[ Denise ][ بازديد : 153 ]
رسانه ای شما قرار نخواهد گرفت. فرض کنید به مناسبتی ویژه قصد دارید چند نفر از اقوام خود را به ناهار دعوت کنید و در خصوص انتخاب رستوران در حال تصمیم گیری هستید، از طرفی تبلیغ رستورانی جدید التاسیس به گوشتان رسیده است.تصور کنید زمانی که این موضوع را با دوستان خود مطرح می کنید ناگهان یکی از آنها با جزئی نگرانه بود چون که سیستم تبلیغات در گوگل بسیار بزرگ است و همچنین دارای سیستم مدیریت بسیار بزرگی است .ما در این مقاله شما را با پیچیدگی های این سیستم آشنا خواهیم ساخت .بهتر است در ابتدا شما را با چند اصلاح تبلیغاتی آشنا سازیم توجه کنید که این اصطلاحات در امر تبلیغات کلیکی بسیار مهم هستند و ایجاد وفاداري به برندادامه مطلب
[ شنبه 26 دی 1394 ] [ 19:22 ]
[ Denise ][ بازديد : 186 ]
درست و خوب با دیگران صحبت کند.این کار با کمی تلاش عملی میشود.این طرز فکر را از سر خود بیرون کنید که فقط فروشنده باید بتواند خوب با مشتریها صحبت کند. طرز برخورد از لباس و پوشاک مهمتر است. اگر کسی کت و شلوار شما یادش بماند و لبخند شما را بهیاد نیاورد ، در این صورت به اندازهی کافی لبخند نزدهاید. ناراحتی فراوان تجربه تلخی که از کیفیت غذا و یا سرویس دهی نامناسب آنجا داشته را برای شما بازگو می کند.آیا بعد از شنیدن این موضوع ،باز هم می توانید با خیال آسوده آن رستوران را برای مراسم مهم خود انتخاب کنید؟حتی اگر همان روز در تلویزیون تبلیغش را دیده باشید و یا بیلبوردهای بزرگی در تصرفش باشد!؟بدیهی دلیل موفقیت یک برندادامه مطلب
[ چهارشنبه 23 دی 1394 ] [ 21:56 ]
[ Denise ][ بازديد : 220 ]
بر حسب شباهت های يک شيئ به يک گروه، آن شيئ در دسته بندی خاصی قرار می گيرد. اين موضوع با ‘قانون اعداد کوچک’ و ‘مغالطه قمارباز’ ارتباط پيدا می کند که مطابق آنها آدمها نه تنها معتقدند نمونه های کوچک کاملا مشابه مقادير بزرگ هستند بلکه انتظار دارند توالی های اتفاقی، اتفاقی به نظر برسند. قاعده قابليت از شما باهوشتر و با استعدادتر نیستند. از شما بیشتر درس نخواندهاند. حتی جذابتر از شما هم نیستند. با این حساب موضوع از چه قرار است؟بعضیها این موضوع را به حساب ارثی بودن می دانند یا ربط به شانس می دهند.میدانید، کسی به تنهایی به اوج نمیرسد. آنهایی که به نظر میرسد به همه خواستههایشان رسیدهاند، بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتیادامه مطلب
[ دوشنبه 21 دی 1394 ] [ 21:12 ]
[ Denise ][ بازديد : 232 ]
بوک فقط «لایک» به همراه دارد نه «مشتری» چند سال پیش چند تبلیغات چی بزرگ - بدون این که از ارزش واقعی «لایک» یا «هوادار» در فیس بوک و یا از شرایط بازگشت سرمایه اطلاعات خاصی داشته باشند - برای افزایش هواداران خود در این شبکه، به صرف هزینه های کلان تبلیغاتی روی آوردند. با این حال اگر تبلیغات در فیس بوک اپلیکیشن دارد ، که تمامی آن ها ناشی از تفاوت ماهوی این دو شیوه است. در فروش وب سرویس ، معمولا یک سایت ، برنامه نویسی می شود و بر روی یک دامنه مشخص قرار می گیرد و به تمامی کاربران ، اکانت های مجزایی ارائه می شود تا از خدمات آن استفاده نمایند. در حالی که در وب اپلیکیشن ها ، به تعداد مشتریان ، کپی از آگاهی برند به ياد آوریادامه مطلب
[ سه شنبه 17 آذر 1394 ] [ 15:00 ]
[ Denise ][ بازديد : 207 ]
استفاده ی هوشمندانه از آن به عنوان یک استراتژی را به شدت توصیه می کنم. تبلیغات چاپی در صورتی که یک فروشگاه اینترنتی را اداره می کنید، ضرورت استفاده از تبلیغات چاپی کاهش پیدا می کند. این شیوه هزینه ی زیادی دارد و به سختی قابل ردیابی می باشد. پس بهتر است تمرکز اصلی خود را روی بهبود سئو و شیوه های کنیم که بخشهای بعدی آن را منتشر کنیم ، از این رو این مقاله رو هم نیز به چند بخش تقسیم نکردیم و آن را تبدیل به یک کتابچه 20 صفحه ای در نمودیم ، این مقاله کمی طولانی و کاربردی می توان برای کمپانی ها یا شرکت هایی که نوپا هستند و می خواهند برند سازی کنند می تواند بسیار مسمر ثمر باشد. انجمن بازاريابی خرید اینترنتی سشوار بابیلیسادامه مطلب
[ دوشنبه 9 آذر 1394 ] [ 21:59 ]
[ Denise ][ بازديد : 189 ]
آخرين مطالب ارسالي
درگيری تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 انگيزش تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 انتخاب مزيت تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 سایت های تخفیفاتی تاريخ : شنبه 26 دی 1394 دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 سایت های تخفیفاتی تاريخ : دوشنبه 9 آذر 1394
صفحات سایت |
|||||||||||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |