close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • , ایجاد وفاداري به برند
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 51
    کل نظرات : 1

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 11 نفر
    بارديد ديروز : 17 نفر
    بازديد هفته : 98 نفر
    بازديد ماه : 314 نفر
    بازديد سال : 2522 نفر
    بازديد کلي : 11767 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 6 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    داده نشود ، و تبلیغات شما فقط در نتیجه جستجوی گوشی های نوکیا به نمایش در می آید.Quality Score چیست؟Quality Score شبیه به یک سیستم بررسی کیفیت است . این ویژگی یک نمره کیفیت بر می گرداند که این نمره, حاصل محاسبه نمایش تبلیغات مرتبط با کلمات کلیدی می باشد . یعنی شما تبلیغی را که به کاربران نمایش داده اید دقیقا همان چیزی است که کاربران دیده اند . فرض کنید که تبلیغ سئو و بهینه سازی کرده اید ولی زمانی که کاربر وارد سایت شما می شود ، موضوع دیگری را مشاهده می کند . و این اصلا خوب نیست . باید تلاش کنید که Quality Score خود را بالا ببرید.در این مثال توضیح واضح از Quality Score را به شما نشان خواهیم دادفرض کنید که کاربری به دنبال “جوراب راه راه” در گوگل می گردد و زمانی که این کلمه را جستجو می کند , سیستم تبلیغاتی گوگل , گزینه (هایی) را برای آن نمایش می دهد ؛ زمانی که این کاربر بر روی این تبلیغات کلیک کرد و به هدف خود رسید یعنی دقیقا وارد صفحه ای شد که نیاز آن را برطرف می کند ، Quality Score سایت مورد نظر بالا می رود و بدینگونه موفقیت خوبی را کسب خواهد کرد. در ضمن شما علاوه بر این که کمپین گوششان آشناست، نکته مهمتر این است که با این موضوع چگونه برخورد می کنید؟بسیاری از مدیران و فروشندگان ، تحمل شنیدن صدای مشتری ناراضی را ندارند و گویی آنچه اهمیت بیشتری دارد حفظ غرور کاذبشان است.ولی واقعیت این است که شکایت مشتری یکی از ارزشمندترین و کم هزینه ترین راهها برای پیدا کردن عیوب سازمان و درک خواسته های مشتریان و حرکت به سوی تعالی سازمانی است.نکته جالب این است که گاهی این موارد را در شرایط دریافت شکایت مشتری به یک مدیر گوشزد می کنم و پاسخی که داده می شود این است:"بله آقای وفائی ، درست می فرمایید ، اما او که مشتری نیست!" و یا " آقای وفائی ، درست است ولی حرفی که این مشتری می زند از اساس اشتباه است" و چیزهایی شبیه به این. با شنیدن چنین پاسخ هایی از سوی یک مدیر به این نتیجه می رسم که اساسا وی یا بهتر بگویم بسیاری از افرادی که با مشتری سر و کار دارند تعریف صحیحی از شکایت مشتری ندارند.بنابراین برای جا افتادن موضوع بیایید به تعریف موسسه استانداردهای انگلیس نگاهی بیندازیم.طبق این تعریف شکایت یعنی "هر گونه ابراز و اظهار نارضایتی از سوی مشتری چه موجه و چه غیر موجه" بله درست است ، حتی گرفته است. سایت شما هم در واقع یک «مجله آنلاین» است که مفاد آن را پست ها و نوشته های شما تشکیل می دهد. اگر بتوانید این محتویات را با چاشنی سرگرمی و تفریح همراه کنید، چه بهتر. Mark Acsay III در webbythoughts.com می گوید: شما یک ناشر هستید نه یک تبلیغات چی، بنابراین بر برند خود بیش از حد تاکید نورزید. هدف از بازاریابی محتوا این است که بازدیدکنندگان سایت خود را به تعامل وادارید. در این شیوه، برند شما به مرور زمان جایگاه شایسته خود را پیدا می کند. همیشه محتواهای خود را با ارزش و فایده ای همراه کنید. اگر بخواهیم دقیق باشیم باید بگوییم محتوا پادشاه وب نیست، بلکه این ارزش است که پادشاهی می کند. این که یک محتوا جذاب و خواندنی باشد و از اشتباه های نوشتاری هم برکنار، کافی نیست. آنچه که مهم است این است که محتوا بتواند دغدغه های مخاطبان را پوشش دهد. 10. از دیگر سایت ها الهام بگیرید من این نکته را در آخرین بخش این مقاله مطرح می کنم زیرا به نظر می رسد این موضوع یکی از مهمترین چالش های کسب ها و کارهای کوچک است و من امیدوارم با ذکر آن در انتهای مطلب، موضوع بیشتر در ذهن شما جای بگیرد. بررسی ها نشان می با آن احساس نزديکی، اطمينان و اعتماد می کنند، بگونه ای که اگر بواسطه تجربه و دريافت های شخصی ديگر افراد از يک برند آنها نيز با برند پيوند احساسی برقرار نمايند انتظار خواهيم داشت در نهايت آنها نيز به برند اعتماد زيادی پيدا کنند. توجه داشته باشيد که پيش از بوجود آمدن اعتماد مصرف کنندگان نياز دارند مکررا برند را تجربه کنند تا نسبت به پيش بينی پذيری و قابليت اتکا آن اطمينان حاصل نمايند. از اين رو، پايداری در تمامی جنبه های برند برای هر گونه استراتژی برند بسيار اساسی است. مطالعات متعددی که از پايگاه داده PIMS استفاده کرده اند به روشنی نشان می دهند که يک ارتباط مستقيم بين هزينه های تبليغات نسبی در مقابل رقابت و سهم بازار وجود دارد. کسب و کارهايی که سهم بسيار کمی از فروش خود را برای تبليغات صرف می کنند در مقابل رقبای خود که به نسبت بيشتر هزينه می کنند سهم کمتری از بازار را از آن خود می سازند و نيز به نرخ پايين تری از بازگشت سرمايه دستمی يابند . چنين به نظر می رسد که اين ارتباط تا حدودی از کيفيت نسبی محصولات يا خدمات ناشی می شود.شواهدی وجود دارد که شرکت هايی که در مخلوط تبليغات پيشبردی خود بر

    راه های تبلیغ در گوگل
    [ دوشنبه 5 مرداد 1394 ] [ 0:25 ] [ Denise ][ بازديد : 163 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    درگيری تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    انگيزش تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
    انتخاب مزيت تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    سایت های تخفیفاتی تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    ایجاد وفاداري به برند تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    سایت های تخفیفاتی تاريخ : دوشنبه 9 آذر 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 5

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو