close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • , ایجاد وفاداري به برند
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 51
    کل نظرات : 1

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 10 نفر
    بارديد ديروز : 0 نفر
    بازديد هفته : 11 نفر
    بازديد ماه : 138 نفر
    بازديد سال : 822 نفر
    بازديد کلي : 10067 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    دوم شامل افرادی است که قبلا مشتری ما نبوده اند. بلکه ما توانسته ایم اطلاعات تماس آنها را از جایی دیگر تهیه و به لیست دریافت کنندگان ایمیل اضافه کنیم.ارسال ایمیل برای گروه اول قطعا موثر است.در عین حال اگر بتوانیم اطلاعات افراد جدیدی که ویژگی های لازم برای مشتری شدن را دارند و به نوعی محصولات ما برای آنها مناسب است را بیابیم ، می توانیم با ارسال ایمیل های جذاب درصد قابل توجهی از آنها را به لیست مشتریان خود اضافه کنیم. بنابراین کاربرد پست الکترونیکی از سطح مشتریان بالفعل فراتر رفته و مشتریان بالقوه را نیز می تواند شامل شود. برای به کارگیری بازاریابی از طریق پست الکترونیک سازمان ها و شرکت ها نیازمند ایجاد بسترهایی هستند که از مهمترین آنها می توان به این موارد اشاره کرد:ابتدا باید بانک اطلاعاتی مناسبی از مشتریان بالقوه یا بالفعل خود تهیه کنند.این بانک می تواند لیست مشتریان قبلی باشد یا لیست مشتریان احتمالی محصولات آنها.می توان از بانک های اطلاعاتی آماده که توسط شرکت های معتبر تهیه شده نیز استفاده کرد.اثربخشی بانک های اطلاعاتی که در اینترنت تبلیغ می شوند چندان بالا نیست در مقابل اجاره بانک کنید. سپس موقعیت تبدیل وضعیت از رایگان به دائمی برای آنان ساده تر خواهد بود. فروش از این طریق میزان درآمد شما را بالا برده و امکان ارائه مطالب جدید به کاربران فعلی را فراهم می کند.6- متا دیتای خوبهمه روزه بر اهمیت توصیفات و کلمات کلیدی در iTUNES افزوده میشود. به ویژه اکنون که صفحات آن در گوگل، بینگ و غیره مورد جستجو قرار می گیرند. دقیقاً همانند وبسایتها، این داده ها نیز بایستی از همخوانی برخوردار باشند. از کلمات و عبارات کلی همچون بازی، رایگان، اپل وغیر ه استفاده نشود. قرار گرفتن در دسته بندی صحیح اپلیکیشن ها نیز اهمیت برخوردار است. موقعیت های چارتی مناسب باعث فروش بهتر میشود. قرار گرفتن در 10 اپلیکیشن برتر دسته سرگرمیها، موقعیتی رویایی برای فروش به وجود می آورد.اما امکان حضور در این صفحه با 100 دانلود در روز اتفاق نمی افتد. شاید در زیرگروه عکاسی و سبک زندگی این موقعیت برای شما نیز پدید آید. از دقیق بودن متا دیتای خود مطمئن شوید و موقعیت خود را ارتقاء بخشید. از گزافه گویی پرهیز کنید.7— بهینه سازیبه خاطر طبیعت دور انداختنی اپلیکیشن ها، شانس فروش در لحظه اول را از دست ندهید. تعداد کمی يادآوریاگر از فکر کردن دست برداريم، آدم ها زمان اندکی را برای فکر کردن به چيزهايی که می خواهند بخرند صرف می کنند: خمير دندان، غذاهای سبک، پاک کننده ها، مُسکن ها، نوشيدنی های سبک، پودر شستشو. تمامی اينها محصولاتی هستند که بواسطه چيزی که جان هاوارد (پدر مطالعات رفتارمصرف کننده) آن را رفتار واکنشی جاری (1977) می نامد خريداری می شوند. شخص کالايی را در يک فروشگاه می بيند وتصميم می گيرد آن را داشته باشد يا به ياد می آورد که به آن نياز دارد.هنگامی که تصميم خريد يک برند اينگونه گرفته می شود، مناسب ترين هدف ارتباط آگاهی برند، آگاهی برند شناختی است. اساسا معنی آن اين است: آموزش نماد بصری (روسيتر و پرسی، 1988). در چنين مواردی يک تبليغات برند بايد برند را آنگونه که در نقطه-خريد به نظر می رسد به نمايش بگذارد. در اکثر اوقات به اين معنی است کهبايد بسته بندی به طور واضح در تمامی تبليغات برند شناسانده شود. همچنين به اين معنی است که چنانچه هدف از ارتباطات آگاهی برند، شناخت باشد، راديو نبايد در مخلوط رسانه مورد استفاده قرار گيرد چون مسلما فرد نمی تواند بسته بندی را آنگونه که در فروشگاه به نمايش در می ترين شکل تبليغات است، به اين دليل عمده که فرد نياز ندارد مخاطب هدف را متقاعد سازد، که در بخش درگيری در باره آن صحبت کرديم. نظريه مالونی را در خصوص بی اعتقادی مشکوک به خاطر می آوريد؟ در حقيقت، اصلا مخاطب هدف نياز ندارد که تبليغات را دوست داشته باشد. کليد کار در اينجاست که تبليغات اطلاعاتی ارائه می دهد، شايد حتی بزرگنمايی شده، تا مخاطب هدف را به اين فکر بيندازد که شايد بتواند مشکلش را حل کند يا از بروز آن ممانعت بعمل آورد، پس چرا آن را امتحان نکند؟اين اصلا مهم نيست که تلاش برای ترغيب مخاطب با صراحت انجام شود چون ريسک کمی در امتحان کردن وجود دارد (وود و کوين ، 2003). در سطح با درگيری بالا، وقتی که با محرک های منفی سر و کار داريم، تفاوت قابل توجهی در تاکتيک های خلاق وجود خواهد داشت. در اينجا مخاطب هدف بايد با آنچه که در تبليغات می گويد متقاعد شود. با اينکه ممکن است پيام به خودی خود نتواند به اندازه کافی فرد را برای خريد متقاعد سازد، اما بايد باورپذير بوده و در ايجاد يک تلقی برند مثبت سهم داشته باشد. برای اطمينان از باورپذيری يک پيام، لازم است وعده مزيت داده شد با آنچه که آدم ها در باره

    گرفتن تبلیغات از گوگل
    [ دوشنبه 31 خرداد 1395 ] [ 5:23 ] [ Denise ][ بازديد : 142 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    درگيری تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    انگيزش تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
    انتخاب مزيت تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    سایت های تخفیفاتی تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    ایجاد وفاداري به برند تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    سایت های تخفیفاتی تاريخ : دوشنبه 9 آذر 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 5

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو