close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • , ایجاد وفاداري به برند
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 51
    کل نظرات : 1

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 17 نفر
    بارديد ديروز : 17 نفر
    بازديد هفته : 104 نفر
    بازديد ماه : 320 نفر
    بازديد سال : 2528 نفر
    بازديد کلي : 11773 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 3 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    استفاده از یونیفورم یكسان هستند.نحوه پخت غذا كاملاً استاندارد است. یك پوند (حدود ۴۵۴ گرم) گوشت باید كمتر از ۱۹ درصد چربی داشته باشد و عرض همبرگر حدود ۳/۵ اینچ (۲/۵۴ سانتی متر) باشد و در هر همبرگر نباید بیش از یك چهارم اونس (حدود ۳۰ گرم) پیاز مصرف شود. مدت زمان نگهداری غذای پخته شده توسط اداره مركزی مشخص می شود.مثلاً چیپس هفت دقیقه ، همبرگر ۱۰ دقیقه، قهوه ۳۰ دقیقه بعد از انقضای مدت غذا باید دور ریخته شود. بازرسان شركت دائماً این موارد را دقیقاً بررسی می كنند تا غذاها با كیفیت یكسان عرضه شود.مك دونالـــد تبلیغ سنتی تلویزیونـی صبح های روز شنبه را ادامه می دهد و معتقد است كه به دنبال این تبلیغ یكی از بچه ها، خانواده را وادار می كند كه غذا را در بیرون صرف كنند.علاوه بر تبلیغ، مك دونالد گروه دیگری را نیز تشكیل داده است كه تحت عناوین مختلف نظیر روز كودك و یا از طریق شهربازیها و یا مسافرتهای تفریحی و استفاده از غذای مك دونالــد برای ناهار نسبت به جاری ساختن ایده های تبلیغی پیچیده فعالیت كنند. رشد مك دونالدمدیریت در گزارش سالانه ۱۹۹۵ واقعاً مباهات داشت زیرا فروش و سود كماكان ادامه داشته و حتی آن را سطحی بدانند. هنگامی که شما در فضای وب، داستان روایت می کنید، تصاویر می تواند دید جدید و جذابی از برند شما، دفتر کار شما و پرسنل شما به مخاطب القا کند. استفاده بی محابا از ویدئو هر ویدئو نیز – مانند یک عکس – می تواند به اندازه هزاران کلمه، سخن و پیام داشته باشد. ویدئوهای آنلاین – از 30 ثانیه گرفته تا 2 دقیقه – قادر است در جذب مخاطب، کارکردی مشابه تبلیغات پرطمطراق و گران تلویزیونی داشته باشد.شما هم خوب است دست به کار شوید: کلیپ های کوتاهی از کارکنان و مشتریان خود که در آن داستان های شخصی شان را نقل کرده اند، ایجاد و آپلود کنید. انسان باشید! هر چند قرار است شما در رسانه ها و شبکه های اجتماعی داستان سرایی کنید، اما این دلیل نمی شود که مانند یک رایانه عمل کنید؛ بلکه دقیقاً برعکس، اگر شما در بیان حکایت های خود یا دوستان تان واقعاً «خودتان نباشید»، به احتمال قریب به یقین از برقراری ارتباطات تنگاتنگ و ادامه دار با مخاطبان خود ناتوان خواهید بود.می شود که فضای این کار را عاطفی و پراحساس کنید. داستان های هیجان انگیز و ماجراهای «واقعی» از شرکت، می تواند برند شما را محبوب کند و سر زبان ها ما بر مبنای اخلاقیات است و در زمان دیگر اخلاقیات از تصمیمات شخصی ما تبعیت می کند. به این معنی که اگر کاری برای ما خوب باشد، پس پسندیده است. برخی از مسائل در بازارهای تجاریاگر چه ما خواهان صداقت و سادگی در معاملات هستیم، ولی هنوز در همه‌ی جوانب به این خواسته‌ی خود نرسیده‌ایم. افراد در جامعه‌ی ما سعی می‌کنند جهت رفع مشکلات خود راه‌حل‌هایی را ارائه دهند.1- اخلاق تربیتی اصلاحی‌) را آموزش می‌دهند:با نگاهی به دانشگا‌ه‌ها متوجه خواهیم شد وقتی دانشجویان قادر به حل مسائل ساده‌ی جبر نیستند باید آن‌ها را به کلاس‌های تقویتی ریاضی فرستاد.شرکت‌ها، همانند دانشگاه‌ها، کارمندان خود را مجبور به یاد‌گیری اخلاق تربیتی (‌اصلاحی) می‌کنند. شرکت‌ها بنگاه‌های کرایه‌ ای هستند که کلاس‌های اخلاقی و مشاوره‌ای را برای ارتقای سطح رفتاری کارمندان خود برگزار می‌کنند.این امر سودمند نخواهد بود. از همه بدتر، اینگونه شرکت ها به اخلاق در کسب وکار و تجارت بها نمی‌دهند بلکه به هدف شان از برگزاری کلاس‌های فوق، فرار از مجازات است. شرکت‌هایی که برنامه‌های اخلاقی دارند اگر محکوم به انجام کارهای خلاف شوند در جرایم آن‌ها تخفیف جبران نیستند. پس از قول‌هایی که به مشتری می‌دهید فکر نکنید که همه‌ی امور خود به خود پیش می‌روند. سعی کنید موانع را برطرف کنید. این را بدانید اگر یک مشتری از پیش شما ناراضی برود با خود چندین مشتری دیگر را نیز می‌برد. زمان آن رسیده که خود را به جای مشتری بگذارید.مشتری ریئس است.او حقوق ما را می‌پردازد و سود نصیب‌مان می‌کند.آن‌هایی که این واقعیت را درک کرده‌اند ، تلاش می‌کنند همه‌ی کارها را به بهترین شکل انجام بدهند ، حتی زمانی که شرایط سخت‌تر و سخت‌تر می شود. مشتری به معنای سود است بقیه چیز‌ها جزئی و فرعی است.آن دسته از افرادی که در ارائه‌ی خدمات به مشتری جدی عمل می‌کنند، همیشه در کار تجارت از بقیه موفق‌ترند. خدمات خوب فروش را بالا می‌برد. ارائه‌ی خدمات به مشتری بهترین ابزار فروش است.کارمندان خود را تشویق کنید تا وقت، توجه و پول خود را در جهت رضایت مشتری صرف کنند.رضایت مشتری کاری آسان و پر سود است. به دلیلی ساده مشتری راضی، بهترین و اقتصادی‌ترین تبلیغ برای تجارت محسوب می‌شود. مشتری راضی دوباره به شما مراجعه می‌کند و از این راه سود بیشتری نصیب شما می‌شود. مشتری‌های وفادار، مشتاق و سود

    ایجاد وفاداري به برند
    [ شنبه 26 دی 1394 ] [ 19:22 ] [ Denise ][ بازديد : 185 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    درگيری تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    انگيزش تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
    انتخاب مزيت تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    سایت های تخفیفاتی تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    ایجاد وفاداري به برند تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    سایت های تخفیفاتی تاريخ : دوشنبه 9 آذر 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 5

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو