, ایجاد وفاداري به برند | |||
|
را ، نزد خود نگه دارند. از مصادیق بارز این تفکر ، راه اندازی دیتاسنترهای داخلی است که علیرغم مشکلات متعدد و هزینه های سرسام آور ، یکی پس از دیگری در سازمان های دولتی راه اندازی می گردد. بر اساس همین طرز نگاه اشتباه است که ، اکثر سازمان ها و شرکت ها تمایل بیشتری برای خرید و نصب نرم افزار دارند ، تا استفاده از خدمات یک سایت و به قول خودشان ، وابسته شدن به آن شرکت! به این منظور است که شرکت ها و سایتهای ارائه کننده خدمات ، مدتی سرویس های خود را به صورت رایگان ارائه کرده و مشتریان خود را اصطلاحا ، به خدمات شان آلوده می کنند! به عنوان مثال ، سایت هایی که لیست مناقصات دولتی را در اختیار شرکت ها قرار می دهند ، برای پرهیز از توجیح مشتریان شان برای پرداخت وجه اشتراک سالانه ، معمولا چند ماهی ، به صورت رایگان ، لیست مناقصات را ، برای ایشان ارسال می کنند و بعد از آن ، ارائه خدمات را متوقف کرده و منتظر عکس العمل مشتری می مانند.اما درآمد وب سرویس ، ممتد و متوالی بوده و به صورت یکجا اخذ نمی شود. بنابراین رقم آن اندک است ، اما حسنش اینجاست که پس از مدتی ، یک درآمد مستمر را برای شرکت تضمین می کند. داده میشود.2- آفت کشی اخلاقی انجام می دهند:نظریهی دیگر درمان متخلفان اخلاقی است. از این نظریه به عنوان آفتکشی اخلاقی یاد میکند که ایرادی به آن مسئله وارد است. به عنوان مثال: آفتکشی در محیط زندگی یک سگ تا زمانی مؤثر است که آن محیط، دست نخورده و بدون تغییر باشد. زیرا آفتها به آن محیط باز میگردند.اگر سیستمها، اهداف و محیط یک سازمان طوری باشد که برای رفتارهای غیر اخلاقی پاداش در نظر گرفته شود، آنگاه صرفا با تذکر به افراد در قبال رفتار نادرست آنها نمیتوان اوضاع را بهبود بخشید.3- متکی به قانون هستند:برخی از شرکتها از اجرای امور اخلاقی دست کشیدهاند و به جای آن در تصمیمگیریها قوانین را بر اساس استانداردهای خود تعریف میکنند. نتیجه چیزی جز ورشکستگی اخلاقی نیست. در این مورد کوین رولینز اشاره کرده است: در جامعه ای زندگی میکنم که قانون در آن نقشی ندارد. وحشتناکترین امر بیقانونی است. جامعهای که در آن قانون تنها مرجع برای رفتار اخلاقی است نیز به همین میزان ناپسند به شمار میآید. الکساندر جملهای زیبا در مورد علم اخلاق در تجارت بیان کرد: خب این امر از لحاظ قانونی پسندیده اینگونه عدم قطعیتها شما را مضطرب میکند به احتمال زیاد برای گشترش شرکت خود به مشکل برخواهید خورد.کارآفرینان موفق باید بتوانند خود را با شرایطی که بازار ممکن است به آنها تحمیل کند تطابق دهند.درحقیقت ، دانشی که از این مقاله کسب می کنید ، در کارهای روزانه مثل خرید اتومبیل یا پرداخت شهریه فرزندتان بهشما کمک میکند ، همانطور که وقتی بقای کسبوکارتان در خطر قرار میگیرد، قابلاستفاده خواهد بود.درحالیکه بعضی از این روشها میتوانند بسیار معمولی و روزمره تلقی شوند، بسیاری از آنها ذاتا درخشان هستند ، مثل نشان دادن ترس و عقبنشینی هنگامی که پیشنهاد طرف مقابل را برای اولین بار میشنوید. افسانه برنده برندهبه احتمال زیاد شنیدهاید که هدف از مذاکره ایجاد شرایط برندهبرنده است.مشکل مذاکره برندهبرنده این است که بهاندازه کافی در دنیای واقعی اتفاق نمیافتد تا به این مفهوم معنی ببخشد.در بسیاری از مذاکرات ، این احتمال وجود دارد که آمادگی طرف مقابل مانند شما باشد.«مذاکرهکنندگان قدرتمند» این واقعیت را درک کرده و از آن بهنفع خود استفاده میکنند.مذاکرهکنندگان قدرتمند از هر تاکتیک اخلاقی در دسترس این گونه تبلیغات فروش مستقیم کالا نیست ، بلکه تزریق ارزش هایی است که مصرف کالاهای مورد نظر را در درازمدت تضمین می کنند. تبلیغات در عصر اطلاعات مبتنی بر دو شیوه کلی عمل می کند: روانشناسی کاربردی و مهارت های ارتباطی. به کارگیری، تکمیل و ابداع وسایل و ابزارهای جدید.اینترنت امروز جایگزین مدل های قبلی تعامل بین مشتری و تولیدکننده یا عرضه کننده کالا شده است .به زودی مشتریان در تمام بازارها این فرصت را خواهند داشت که به طور دقیق خواسته های خود را به عرضه کنندگان ارایه دهند، در مقابل ، عرضه کنندگان نیز از این توان برخوردار خواهند شد که به طور دقیق ، آن چه را مشتری می خواهد، بدون تأخیر و یا انحراف از خواست وی تحویل دهند. تابلوهای انتخاب یکی از نوآوری های فناوری جدید ارتباطی است که این حرکت را تسریع کرده است .تابلوهای انتخاب عبارت اند از: نظام های تعاملی که امکان طراحی محصولات مورد نیاز تک تک مشتریان را فراهم می آورند. مشتری این کار را با انتخاب آزاد محصولات از فهرستی انجام می دهد که ویژگی ، اجزاء، قیمت ها و شیوه های مختلف تحویل در آن وجود دارد.ترکیب این عناصر، منجر به ایجاد تنوع بسیار زیاد در نحوه استفاده از نرم افزار crm
[ پنجشنبه 26 فروردين 1395 ] [ 21:15 ]
[ Denise ][ بازديد : 171 ]
آخرين مطالب ارسالي
درگيری تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 انگيزش تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 انتخاب مزيت تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 سایت های تخفیفاتی تاريخ : شنبه 26 دی 1394 دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 سایت های تخفیفاتی تاريخ : دوشنبه 9 آذر 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 5
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |