, ایجاد وفاداري به برند | |||
|
فیس بوک و غیره – استفاده می کنید. با این حال اگر شما در طرح های بازاریابی خود، فقط به کانال ها و شبکه های آنلاین توجه کنید و شیوه های سنتی بازاریابی را کنار بگذارید، مسلماً قدری از پتانسیل موجود را از دست می دهید و به عبارت دیگر بخشی از عرصه را به رقبا واگذار می کنید. راه درست آن است که بازاریابی سنتی را با اقدامات آنلاین خود در هم آمیزید. بر خلاف نگرانی هایی که بعضاً در این خصوص وجود دارد، بدانید که استراتژی های بازاریابی سنتی نه تنها تلاش های آنلاین شما را تضعیف نمی کند بلکه می تواند به عاملی بی بدیل برای تقویت و تکمیل آنها تبدیل شود. سوال اساسی این است که این کار چگونه و بر اساس چه نقشه ای باید صورت پذیرد. پاسخ اینهاست: 1. بگذارید مشتری ها سخن بگویند آخرین باری که یک نفر از کارکنان و اعضای تیم شما، یک ایمیل و یا یک آگهی را بدون هیچ گونه ویرایشی منتشر کرد، چه زمانی بوده است؟ شرکت آمریکایی Deep Eddy Vodka – که همانطور که از نامش پیداست در زمینه تولید ودکا فعالیت می کند – اخیراً در صفحه فیس بوکش سه بیلبورد دیجیتالی قرار داده و از هوادارن خواسته که در آنها، از هر دری که می خواهند سخن داشت.اما هرچه بیشتر بر فروش تمرکز کنید و ارتباطات را نادیده بگیرید، احتمال فروش یا برقراری ارتباط خوب با مشتری ضعیفتر خواهد شد.اعتماد و اعتبار مهمترین عوامل در ارتباطات فروش هستند.مشتری باید کاملا به شما (فروشنده) اعتماد کند و اطمینان قطعی داشته باشد که به تعهدات خود عمل خواهید کرد.مشتری باید معتقد باشد که کارایی محصول و خدمت شما همان است که در ابتدا گفتهاید و به همان ترتیب هم باقی خواهد ماند.صحبت به فروش منجر نمیشود.بین تعداد سوالاتی که درباره نیازها و خواستههای مشتری میپرسید و قدرت ارتباطی که شکل میدهید، رابطهای مستقیم وجود دارد. صحبت به فروش منجر نمیشود ، پرسیدن به فروش منجر میشود.به علاوه، بین گوشدادن دقیق به پاسخهای مشتریان و میزان علاقه و اعتماد مشتری به شما رابطه مستقیمی وجود دارد.واقعیت این است که گوش دادن اعتماد بهوجود میآورد. برای ایجاد ارتباطی قابل اعتماد بین فروشنده و مشتری ، هیچ راهی سریعتر و موثرتر از پرسیدن سوالات بسیار از مشتری و گوش سپردن دقیق به پاسخها نیست.هرچه دقیقتر به سخنان مشتری گوش بسپارید ، علاقه و اعتماد او به شما افزونتر شده و پذیرای واکنش های مکانیکی بروز دهند و با تلقین ، انتخاب سریع ترین لذت ها را بدون کم ترین تلاش به آنها می دهد.او اخطار می دهد که تبلیغات بازرگانی احساسات را به فساد می کشاند ، زبان را کم ارزش، از نیازهای عاطفی و ترس مردم بهره برداری و آنان را به حرص و طمع و طلب ثروت و انطباق با زندگی ثروتمندان تشویق می کنند.او دقت و توجه را به آنچه به اذعان وی ، تأثیر نامحسوس آگهی های بازرگانی بر پاسخ های انتقادی مردم به محیط اطراف شان است ، معطوف می دارد. با این که چند دهه از این اظهارنظر می گذرد، انتقادهای آرلیوایز حتی امروز نیز قابل طرح و دارای اعتبار است ، با این تفاوت که امروز جاذبه های تبلیغات شبکه ای ، به سبب تعاملی بودن و هم خوانی بیشتر با سلیقه های فردی بیشتر شده است و لذا در نگاه منتقدان آسیب های به همراه آمده بیشتر است ، اگر چه در اینجا صرفا نگاه به آسیب ها معطوف نیست یا کلا در ارایه چشم انداز تبلیغات بازرگانی در شرایط شبکه ای نمی توان چشم را بر این آسیب ها بست .قطعا با توجه به مخارجی که امروز توسط شرکت های بزرگ صرف تبلیغات بازرگانی می شود و این هزینه ها که سرسام آورند انتظار فروش بیشتر کالاهای مورد تعريفي بوده است كه در اكثر منابع موجود در زمينه تبليغات اينترنتي كمتر تعريف مشخصي از آن ارائه شده است.البته در ادبيات جديد تبليغات ، بعضاً تعاريفي نيز براي تبليغات اينترنتي ذكر گرديده است.براي مثال، دوكافي (1996) از اولين كساني كه زمينه تبليغات اينترنتي و چگونگي نگرش مصرف كنندگان به آن تحقيقاتي را انجام داده، در مقاله خود تحت عنوان ارزش تبليغات و تبليغات در وب تبليغات اينترنتي را ازنظر مصرف كنندگان دربردارنده انواع بسياري از مطالب و مضامين تجاري موجود در وب مي داند.از تبليغات الكترونيكي شبيه به تبليغات سنتي (تابلوهاي تبليغاتي و بنرها) گرفته تا انواع ديگري كه متفاوت از تبليغات سنتي هستند (مثل ايجاد پايگاه اينترنتي). به همين گونه، اشلوزر و ديگران (1999) تبليغات اينترنتي را هر نوع محتوا و مضمون تجـاري موجود در اينترنت مي دانند كه شركتها بــــراي آگاه كردن مصرف كنندگان درمورد كالاها و خدمات خود طراحي مي كنند. بعضي ديگر ( PATON AND CONANT, 2002 ) نيز تبليغات اينترنتي را به طور ساده استفاده از اينترنت براي انجام تبليغات دانسته اند.لذا با درنظرگرفتن بعد رسانه اي اينترنت و باتوجه به تعريف انواع طراحی سایت بر اساس رابط کاربری وب - گرافیک
[ يکشنبه 15 فروردين 1395 ] [ 6:37 ]
[ Denise ][ بازديد : 173 ]
آخرين مطالب ارسالي
درگيری تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 انگيزش تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 انتخاب مزيت تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 سایت های تخفیفاتی تاريخ : شنبه 26 دی 1394 دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 سایت های تخفیفاتی تاريخ : دوشنبه 9 آذر 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 5
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |