close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • , ایجاد وفاداري به برند
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 51
    کل نظرات : 1

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 2 نفر
    بارديد ديروز : 17 نفر
    بازديد هفته : 89 نفر
    بازديد ماه : 305 نفر
    بازديد سال : 2513 نفر
    بازديد کلي : 11758 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 2 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    مليتی رواج داشته است که نه تنها برندهای حاشيه ای بلکه بسياری از برندهای محلی و منطقه ای خود را حذف کرده و صرفا بر منسجم سازی قوی ترين برندهای خود اهتمام ورزيده اند. درحاليکه انقباض در سطح محلی ممکن است توانايی يک شرکت را در جلب رضايت بخش های خاصی از بازار و تمرکز بر نقاط تمايز بازارهای خاص تضعيف کند، اما صرفه جويی قابل ملاحظه ای بدست خواهد آورد. فشار روز افزون سهامداران برای کاهش هزينه و مواردی همچون تغيير فضای خرده فروشی (مثلا توزيع منسجم) همگی در حذف برندهای حاشيه ای و محلی نقش دارند. يکی از نتايج چنين انقباضی سر بر آوردن چيزی است که با نام برند ارشد شناخته می شود؛ يا شايد برخاستن برندهای ارشد است که به استراتژی های انقباضی می انجامد. صرف نظر از اينکه کداميک اول بوجود می آيند، شکی نيستکه برپايی برندهای ارشد به تغييرات مشخصی در مديريت سبد محصول و برند منجر گرديده اند. گرايش به برندهای ارشد هر چيزی را از توليد کنندگان محصولات بادوام مانند فيليپس تا محصولات زود بَری همچون کدبری را شامل می شود. در اواخر دهه 1990 يونيليور طی يک دوره انقباضی، سبد برندهای جهانی خود را از حدود 1400 برند با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید، ‌رجوع کنید.با ارائه پیشنهادی مثبت، کاری کنید که اختیارشان را افزایش دهند. آنها یا موافقت می‌کنند یا نمی‌کنند. اگر پاسخشان منفی بود، اعتراضات احتمالی به پیشنهاد خود را می‌شناسید. در هر دو روش احتمال بیشتری برای موافقت با پیشنهاد شما وجود دارد، درصورتی‌که اگر به ادعاهای آن‌ها درباره تصمیم‌گیرنده غایب واکنش نشان نمی‌دادید، ‌چنین احتمالی به‌وجود نمی‌آمد.2- هیچگاه پیشنهاد مصالحه ندهید:مصالحه کردن عادلانه به‌نظر می‌آید، اما اینطور نیست. به یاد داشته باشید، هر دلاری که در مذاکره‌ای به‌دست می‌آید، سود است.به‌جای آن، طرف مقابل را تشویق کنید که پیشنهاد مصالحه را مطرح کند. این کار دامنه قیمت طرف مقابل را افزایش می‌دهد.برای مثال، اگر توانایی انجام کاری مثل بازسازی خانه را با قیمت 40.000 دلار دارید، و خریدار توانایی پرداخت 36.000 دلار را برای آن کار دارد، با تشویق خریدار به ارائه پیشنهادی برای تقسیم باقیمانده، دامنه قیمت را از 30.000-26.000 به 30.000-28.000 می‌کشانید. در این شرایط می‌توانید اختیار بیشتری درخواست کرده و سعی کنید آن‌ها را به توافقی جدید بکشانید یا می‌توانید حالیکه مدل B2C مستقیما با مصرف کننده در ارتباط است.بازاریابی اینترنتی با مدل B2C آغاز شد و به تدریج مدل B2B نیز که پیچیده تر از مدل اول بود پدیدار گشت.P2P: peer-to-peer: مدل سومی نیز وجود دارد که چندان رایج نیست و peer-to-peer یا اصطلاحا P2P نامیده می شود ، در این مدل افراد اجناس مختلف را بین خود به اشتراک و معاوضه می گذارند.سایت Kazaa یک نمونه از P2P است که بر مبنای به اشتراک گذاردن انواع فایل ها از جمله فایل های موسیقی ، فیلم، متن و غیره توسط کاربران ، راه اندازی شده است.بازاریابی اینترنتی اشکال مختلفی دارد، یکی از آنها مشخص کردن محدوده قیمت است ، مانند سایت www.priceline.com در این حالت، مشتریان محدوده قیمت و بودجه ای را که می خواهند صرف کنند، مشخص می کنند و سپس از میان اجناس موجود در آن محدوده ، کالایشان را انتخاب می کنند.شکل دیگر، جستجو به منظور یافتن ارزانترین قیمت است ، مانند سایت www.hotwire.com در این سایت کاربران به دنبال کمترین قیمت برای کالای مورد نظر خود هستند.آخرین روش “حراج آنلاین” است، مانند سایت www.ebay.com ، که خریداران بر روی اجناس موجود قیمت های پیشنهادی خود را می اگر دقت نمایید ، در تمام بخش های مقاله ، گروههای نرم افزاری تولید کننده وب اپلیکیشن را با عبارت شرکت نامیده ایم ، در حالی که گروه های برنامه نویسی وب سرویس را با عبارت سایت های وب سرویسی یاد می کنیم. دلیل آن نیز این است که به دلیل بالا بودن رقم خرید نرم افزار ، معمولا برای اینکه بتوانید با مشتریان دولتی و شرکت های معظم ، قراردادی امضا کنید ، نیاز است تا یک شخصیت حقوقی بوده و مدارک متعددی ، از قبیل عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه ای و برخورداری از امتیاز مناسب ، در نظام رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک را ارائه نمایید. تمامی این موارد ، شما را ملزم به درگیر شدن با بیمه ، مالیات و سایر مراجع قانونی خواهد کرد. اما بدون شک ، رهگیری درآمدهای سایت های ارائه کننده خدمات ، به این راحتی نیست! معمولا یک ایده چنانچه بدیع و نو باشد و همانند قبلی یا ایده مشابهی نداشته باشد ، از شانس بی رقیب بودن ، البته در ابتدای راه ، بهره مند خواهد بود. چیزی که در طراحی وب اپلیکیشن ها معمولا اتفاق نمی افتد. چرا که یا باید نرم افزاری را طراحی نمایید که تا کنون کسی نخواسته و کس دیگری هم آن را ننوشته! و یا یک نرم

    بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی
    [ دوشنبه 21 دی 1394 ] [ 21:12 ] [ Denise ][ بازديد : 227 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    درگيری تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    انگيزش تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
    انتخاب مزيت تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    سایت های تخفیفاتی تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    ایجاد وفاداري به برند تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    سایت های تخفیفاتی تاريخ : دوشنبه 9 آذر 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 5

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو