close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • , ایجاد وفاداري به برند
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 51
    کل نظرات : 1

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 4 نفر
    بارديد ديروز : 17 نفر
    بازديد هفته : 91 نفر
    بازديد ماه : 307 نفر
    بازديد سال : 2515 نفر
    بازديد کلي : 11760 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 4 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    به این سوال پاسخ مثبت می دهند، پرسیده شود که «شهرت ناشی از کارهای زشت و خلاف قانون چی؟» آیا آن را هم تایید می کنند؟ دوره حاضر عصر رسانه های اجتماعی است و اکنون قواعد زندگی انسان ها و مراودات آنها با یکدیگر، تا حدود زیادی دستخوش تغییر و تحول شده است. شرکت ها باید مراقب باشند که مبادا از ناحیه شبکه های اجتماعی ضربات سهمگینی به اعتبار و حیثیت آنها وارد شود؛ مشابه همان داستان تلخی که اوایل سال جاری برای رستوران های زنجیره ای اپل بی (Applebee) رخ داد. خلاصه ماجرا به این شرح است: 1. یکی از مشتریان اپل بی در دست نوشته ای کنایه آمیز، به پیشخدمت رستوران گفت انعامش را از خدا بگیرد. وی هیچ پاداشی به خدمتکار نداد. 2. پیشخدمت مزبور تصویری از این نوشته را که حاوی امضای مشتری بود، اسکن کرد و آن را در شبکه اجتماعی ردیت (Reddit) منتشر نمود. 3. کاربران ردیت به این موضوع واکنش نشان دادند و به شدت از پیشخدمت مزبور حمایت کردند. 4. اپل بی این پیشخدمت را اخراج کرد. 5. این موضوع منجر به بروز یک جنجال تمام عیار در رسانه های اجتماعی شد و به اعتبار و حیثیت اپل بی خدشه وارد نمود. ممکن است شرکت شما هیچ حسابی در را ، نزد خود نگه دارند. از مصادیق بارز این تفکر ، راه اندازی دیتاسنترهای داخلی است که علیرغم مشکلات متعدد و هزینه های سرسام آور ، یکی پس از دیگری در سازمان های دولتی راه اندازی می گردد. بر اساس همین طرز نگاه اشتباه است که ، اکثر سازمان ها و شرکت ها تمایل بیشتری برای خرید و نصب نرم افزار دارند ، تا استفاده از خدمات یک سایت و به قول خودشان ، وابسته شدن به آن شرکت! به این منظور است که شرکت ها و سایتهای ارائه کننده خدمات ، مدتی سرویس های خود را به صورت رایگان ارائه کرده و مشتریان خود را اصطلاحا ، به خدمات شان آلوده می کنند! به عنوان مثال ، سایت هایی که لیست مناقصات دولتی را در اختیار شرکت ها قرار می دهند ، برای پرهیز از توجیح مشتریان شان برای پرداخت وجه اشتراک سالانه ، معمولا چند ماهی ، به صورت رایگان ، لیست مناقصات را ، برای ایشان ارسال می کنند و بعد از آن ، ارائه خدمات را متوقف کرده و منتظر عکس العمل مشتری می مانند.اما درآمد وب سرویس ، ممتد و متوالی بوده و به صورت یکجا اخذ نمی شود. بنابراین رقم آن اندک است ، اما حسنش اینجاست که پس از مدتی ، یک درآمد مستمر را برای شرکت تضمین می کند. باشد. در گذشته اگر فردی می خواست توجه دیگران را به خودجلب کند می بایست با روابط عمومی ها و رسانه ها رابطه برقرار می کرد و یا به موضوعاتی که مورد توجه مردم بود، می پرداخت ولی امروزه اوضاع کاملاً تغییر کرده است و این مهم، به ارتباطات اینترنتی واگذار شده است. هر چند ممکن است بسیاری از کارمندان و کارگران نسبت به استفاده از فضای وب بی اعتنا باشند ولی برخی از آنها را می توان جزو وبگردهای حرفه ای به شمار آورد. اگر شما با زیردستان خود بدرفتاری کنید، احتمال این که آنها یک جایی در اینترنت به شما نیش بزنند، کم نیست. مراقب باشید! 8. ترحم نابجا اشتباه است. منتشر کردن امضای یک مشتری در فضای وب کار نادرستی است و آن پیشخدمتی که دست به چنین کاری زده هم قاعدتاً عمل خلافی مرتکب شده است. اگر طبق سیاست های شرکت شما، اخراج کردن کسی که چنین تخلفی از وی سر زده لازم است، درنگ را جایز نشمارید و او را از خدمت منفصل کنید. گاهی اوقات مدارا کردن و زیرسیبیلی رد کردن چنین خبط هایی، کار را بیشتر خراب می کند و احتمال تکرار آن را در آینده تقویت می نماید. شرکت ها برای داشتن یک زندگی رسانه ای آرام و خوشایند، با چالش های و ۶ میلیارد دلار کاهش یافت ولی در سال های اخیر بار دیگر روند رشد را پیمود و به ده میلیارد دلار رسید و حالا پیش بینی ۱۳ میلیارد دلار نیز می شود. تبلیغ از نوع دیگربسیاری از کارشناسان تبلیغات اینترنتی را با تبلیغات رسانه های همسان مثل تلویزیون و سینما و حتی رادیو مقایسه می کنند این در حالی است که تبلیغات در این رسانه ها با تبلیغ در اینترنت یک تفاوت اساسی دارد و آن شکل خاص اینترنت است که به کاربر اجازه دیدن اختیاری تبلیغات را می دهد. به عنوان مثال در تلویزیون، سینما و یا رادیو بیننده مجبور به دیدن یا شنیدن تبلیغ هنگام استفاده از این رسانه ها است اما دیدن یک تبلیغ اینترنتی در بسیاری از مواقع اختیاری است و کاربر این اختیار را دارد که اساساً تبلیغات را نگاه نکند. طی سال های اخیر نیز سازندگان نرم افزارهای اینترنتی با درک این موضوع و برای ایجاد راحتی کاربران نرم افزارهایی را طراحی کرده اند که در این نادیده گرفتن تبلیغات به کاربران کمک می کند. به عنوان مثال هم اکنون بسیاری از مرورگرهای اینترنتی و حتی نوارهای ابزار یاهو و گوگل به امکان مقابله با تبلیغات pop up مجهز شده اند که به این ترتیب عملاً

    خرید اینترنتی سشوار بابیلیس
    [ دوشنبه 9 آذر 1394 ] [ 21:59 ] [ Denise ][ بازديد : 188 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    درگيری تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    انگيزش تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
    انتخاب مزيت تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    سایت های تخفیفاتی تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    ایجاد وفاداري به برند تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    سایت های تخفیفاتی تاريخ : دوشنبه 9 آذر 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 5

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو