, ایجاد وفاداري به برند | |||
|
دیگر شرکت ها قرار بگیرد ، کاملا بی اطلاعند.در چنین حالتی هیچ راهی جهت متوقف نمودن این انتقال اطلاعات وجود نخواهد داشت.امروزه شرکت هایی که فروش آنلاین انجام می دهند ، اقدام به استفاده از روش های گوناگون به منظور حفظ حریم اطلاعات شخصی مشتریان و برطرف نمودن نگرانی های آنها هستند.پنهان سازی اطلاعات (Encryption) یکی از روشهای اصلی است که در این زمینه به کار گرفته می شود.در این روش اطلاعات کاربران به کدهایی تبدیل می شود که دسترسی به اطلاعات آنها تنها با تایید شرکت مورد نظر امکان خواهد داشت. به عبارت دیگر با قوی تر شدن این سیستم، درجه امنیت اطلاعات نیز بالاتر می رود.5- بازاریابی اینترنتی و تاثیرات بر صنایع مختلف:بازاریابی اینترنتی تاثیر فراوانی بر بازار صنایع مختلف از جمله موسیقی ، بانکداری و خرید و فروش کالا داشته است ، در صنعت موسیقی بسیاری از مصرف کنندگان و علاقمندان به جای خرید سی دی، از سایت های اینترنتی MP3 های مورد نظر خود را خریداری و دانلود می نمایند.مدت های طولانی ، صحبت در مورد قانونی یا غیر قانونی بودن دانلود فایل های موسیقی ، بحث روز دست اندر کاران این صنعت به شمار می صورت معکوس عمل کرده و مشتریان زیادی را از شما فراری داده و صدمات جبران ناپذیری را به تجارت و حرفهی شما وارد آورد.تبلیغات اینترنتی طی زمان کوتاهی به سرعت جایگاه خود را بالا کشیده است. آیا تبلیغات اینترنتی سایر روشهای تبلیغ را پشت سر گذاشته است؟ رتبه اول درآمد و محبوبیت از آن کیست؟...تبلیغات در اینترنتدرآمد وب سایتها از تبلیغات اینترنتی در سال 2011، نسبت به 2010 شاهد رشد 22 درصدی بوده است. بخش اعظم درآمدها، حاصل از تبلیغات بنری، ویدئویی و تبلیغاتی است که بر روی موبایل صورت گرفته است.رقم 31 میلیارد دلار درآمد از تبلیغات اینترنتی، به عنوان یک رکورد برای آن و بیانگر رشد جهشی 22 درصدی است. آمار حاصله، از نتایج تحقیقاتInteractive Advertising Bureau (IAB) به دست آمده است.در این میان رشد درآمد تبلیغاتی که بر روی موبایل انجام شده ، بیشتر از دیگر گروههای تبلیغات است. این رشد، برابر 149 درصد بوده که نوید دهندهی روزهای خوب برای تبلیغ کنندگان بر روی موبایل است. اگر چه سهم آن از کل درآمدها در حدود 1.6 میلیارد دلار بوده است؛ و در مقایسه با رقم کلی تبلیغات سهمی ناچیز تلقی میشود؛ اما میتوان گفت برای پیروزی خود استفاده میکنند، اما به احساسات طرف مقابل نیز احترام میگذارند. هدف مذاکرهکننده قدرتمند ایجاد احساس دائمی برنده بودن در طرف مقابل است.پس از پایان مذاکره، مذاکرهکننده میتواند با اطمینان کامل بگوید که ارتباطی با طرف مقابل ایجاد کرده یا آنرا بهبود بخشیده است. تنها وقتی چنین هدفی داشته باشید، میتوانید خود را مذاکرهکننده قدرتمند بنامید. بازی مذاکره قدرتمندمذاکره قدرتمند مانند بازی شطرنج است که براساس مجموعهای از مقررات بازی میکنید ، با این تفاوت که در مذاکره قدرتمند ، طرف مقابل این قوانین را نمیداند. میتوانید از این مزیت آگاهی استفاده کرده و کاری کنید که طرف مقابل بهروشی قابل پیشبینی جواب دهد. به این ترتیب، یک مذاکرهکننده قدرتمند ماهر درک میکند که خروجی، یک کار علمی است تا هنری. حرکات استراتژیک در بازی مذاکره قدرتمند ریسکهایی در بر دارد. این حرکات مشابه حرکات شطرنج است و بنابراین همان اسم حرکات شطرنج را دارد: ترفند. 6 ترفند شروع مذاکره، 7 ترفند میانه مذاکره و 5 ترفند خاتمه مذاکره داریم. ترفندهای شروع مذاکره1- بیشتر از آنچه انتظار دارید بهدست آورید ، نیازی به یک کامپیوتر تبلت مانند نیست، چرا که حس میکردند هیچ خلایی بین لپتاپ و موبایلهای هوشمند وجود ندارد. ولی استیو جابز این عقیده را نداشت.3 میلیون دستگاه آیپد در 80 روز اول به فروش رفت. در همین الان که شما مشغول خواندن این مقاله هستید تقریبا 10 میلیون دستگاه آی پد فروخته شده است و کماکان این دستگاه برای شرکت اپل درآمدزایی میکند. به وضوح دیده میشود که تقاضای بسیار زیادی به آی پد در بازار وجود دارد.امروزه تمام شرکتهای تکنولوژی به دنبال عرضه محصولی هستند که بتواند با آی پد مقابله کند. در نتیجه به وضوح دیده میشود که بازار برای یک چنین محصولی کاملا وجود دارد. استیو جابز در این مورد کاملا درست پیش بینی کرده بود. تعداد کافی مشتری به اندازهی کافی به آی پد اهمیت میدهند.حال یک اشتباه!!«اشتباهی که برای شرکت مک دونالد به قیمت 300 میلیون دلار تمام شد»در سال 1996 میلادی تیم تحقیقاتی شرکت مک دونالد متوجه شد که جمعیت افراد بالغ جامعه به شدت در حال افزایش است. بنابراین از این فرصت استفاده کرد و همبرگر مخصوص خود را با نام آرچدلوکس که برای ذائقهی افراد بالغ تهیه شده بود به بازار جايگيری برند در ارتباطات
[ شنبه 7 فروردين 1395 ] [ 17:50 ]
[ Denise ][ بازديد : 119 ]
آخرين مطالب ارسالي
درگيری تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 انگيزش تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 انتخاب مزيت تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 سایت های تخفیفاتی تاريخ : شنبه 26 دی 1394 دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 سایت های تخفیفاتی تاريخ : دوشنبه 9 آذر 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 5
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |