close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • , ایجاد وفاداري به برند
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 51
    کل نظرات : 1

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 13 نفر
    بارديد ديروز : 56 نفر
    بازديد هفته : 85 نفر
    بازديد ماه : 14 نفر
    بازديد سال : 2222 نفر
    بازديد کلي : 11467 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 2 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    عه ای از حالتهای روانی و سلسله ای از اقدامات را پشت سر می گذارد. تنها در قالب يک مدل فرآوری اطلاعات است که يک مصرف کننده به ميزان کافی از تلاش ذهنی و فيزيکی برای جستجو و کسب اطلاعات بهره خواهد برد. به اين ترتيب، چنانچه عملکرد واقعی مصرف کنندگاندپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین را در مراحل مختلف مورد بررسی قرار دهيم، شاهد انشعابات مف کننده ارتباط مستقيم دارد و به گرايشی اشاره می کند که بر حسب ميزان سادگی به خاطر آوردن يک اتفاق، آن را محتمل تر تصور کنيم. برای مثال، به احتمال زياد عملکرد محصولاتی با برندهای غير معمول پايين تر از عملکرد همان محصولات با برندهای معمولی تر تصور می شود. يکی ديگر از تعصبات داوری ‘تاثير قاب بندی’ است کاگرچه نارضايتی از خريد عموميت دارد، اما نسبتا تعداد کمی از مصرف کنندگان شکايت می کنند. به نظر می رسد رفتار شکايت تا حدود زيادی به عوامل فردی بستگی داشته باشد، تنها 38 درصد افراد احتمالا اقدام مستقيمی انجام می دهند و 14 درصد ممکن است هيچ اقدامی انجام ندهند. (گيلی و گلب17، 1982).مزيت اين خواهد بود که از يک خصيصه محصول مانند ‘بی حسی’ برای پشتيبانی از يک ويژگی ذهنی همچون ‘تسکين سريع’ استفاده کند: ‘کارکرد بی حسی ما به معنی تسکين سريع است.’ گزينه ديگر رفع يک احساس منفی، همچون مدت زمان آزردگی از لحظه استعمال اکثر محصولات ضد درد تا زمان آرام شدن درد، بوسيله قدرت تسکين سريع انتيس

    بازاریابی با وی چت
    [ پنجشنبه 24 ارديبهشت 1394 ] [ 22:57 ] [ Denise ][ بازديد : 134 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    درگيری تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    انگيزش تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
    انتخاب مزيت تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    سایت های تخفیفاتی تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    ایجاد وفاداري به برند تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    سایت های تخفیفاتی تاريخ : دوشنبه 9 آذر 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 5

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو