, ایجاد وفاداري به برند | |||
|
که شرکت کوچک، متوسط و بزرگ باشد. باید استراتژی خاصی تدارک دید که با شرایط موجود بتوان در قرن بیستو یکم، به فعالیتهای تجاری ادامه داد. اینها آموزشهایی است که، در هیچ یک از دانشگاههای اقتصاد و تجارت جهان، تدریس نمیشود. اصل قدرتتاکنون بارها شنیدهاید که میگویند: رسیدن به اوج بسیار آسانتر از ماندن در اوج است. این یک حساب ساده ریاضی است، که از طرف آن دسته از مردم که به علم اجتماع بیشتر علاقه دارند تا واقعیتهای دنیای تجارت، گفته میشود؛ اما ایستادن در اوج از رسیدن به آن آسانتر است. فرماندهان میتوانند از اصل برتری قوا امتیاز کسب کنند. هیچ یک از اصول جنگ، اساسیتر از اصل برتری قوا نیست. قانون جنگل این است: ماهی بزرگ، ماهی کوچک را میخورد و شرکت بزرگ، شرکت کوچک را می خورند... محاسبات ریاضی در رقابتهای تجاریچه اتفاقی میافتد اگر یک فولکس واگن با یک اتوبوس از روبهرو تصادف کند؟ تنها چند خراش سطحی بر روی سپر اتوبوس به وجود میآید؛ درحالی که فولکس واگن بهطور کامل درهم میشکند. هرچه وسیله نقلیه بزرگتر باشد، زیانهای وارده به نقلیه دیگر بیشتر است. وقتی که حادثهای رخ می دهد، سرعت وسایل کردند، گویی از این که به دیگران در این خصوص اطلاع رسانی کنند و کاربران را از انتشار پست جدید خود باخبر سازند، واهمه دارند. باور کنید این موضوع کاملاً تکان دهنده است. من حدس می زنم که در بهترین حالت، آنها شکسته نفسی می کنند و یا از اعتماد به نفس پایین رنج می برند. شاید هم گمان می کنند که قلم آنها چندان خوب نیست و چه بسا محتوایی که تولید کرده اند، فاقد جذابیت های کافی است. اگر شما نیز همین مشکل را دارید، اجازه بدهید کمکتان کنم. به طور کلی اگر محتواهای شما، به دیگران سودی برساند، آنها به اشتباه های احتمالی نگارشی و ادبیاتی با دیده اغماض می نگرند. اگر شما به کاربران آن اطلاعاتی را بدهید که خواستار آن هستند (مثلاً سوالات شان را پاسخ بگویید) آنها با کمال گشاده رویی اشتباه های کوچک متنی شما را می بخشند. از سوی دیگر شما هر چه بیشتر در این وادی کار کنید، خروجی تان بهتر و حرفه ای تر خواهد شد. هیچ کس همان اول کار، یک نویسنده چیره دست، یک وبلاگ نویس حرفه ای و یا یک بازاریاب خارق العاده نبوده است. آنچه که هست این است که با تکرار و تمرین می توان مهارت ها را بهبود بخشید و تقویت نمود. من قول می دهم کردند، گویی از این که به دیگران در این خصوص اطلاع رسانی کنند و کاربران را از انتشار پست جدید خود باخبر سازند، واهمه دارند. باور کنید این موضوع کاملاً تکان دهنده است. من حدس می زنم که در بهترین حالت، آنها شکسته نفسی می کنند و یا از اعتماد به نفس پایین رنج می برند. شاید هم گمان می کنند که قلم آنها چندان خوب نیست و چه بسا محتوایی که تولید کرده اند، فاقد جذابیت های کافی است. اگر شما نیز همین مشکل را دارید، اجازه بدهید کمکتان کنم. به طور کلی اگر محتواهای شما، به دیگران سودی برساند، آنها به اشتباه های احتمالی نگارشی و ادبیاتی با دیده اغماض می نگرند. اگر شما به کاربران آن اطلاعاتی را بدهید که خواستار آن هستند (مثلاً سوالات شان را پاسخ بگویید) آنها با کمال گشاده رویی اشتباه های کوچک متنی شما را می بخشند. از سوی دیگر شما هر چه بیشتر در این وادی کار کنید، خروجی تان بهتر و حرفه ای تر خواهد شد. هیچ کس همان اول کار، یک نویسنده چیره دست، یک وبلاگ نویس حرفه ای و یا یک بازاریاب خارق العاده نبوده است. آنچه که هست این است که با تکرار و تمرین می توان مهارت ها را بهبود بخشید و تقویت نمود. من قول می دهم بیاورید. به احتمال زیاد در جریان خرید، شما با تبلیغات و پیشنهادهای فریبنده مواجه شده اید. درست است؟!حقیقت این است که «متقاعد کردن مردم به انجام کاری که شما می خواهید» دشوارترین کار در بازاریابی محسوب می شود. ولی نکته اینجاست که اگر آنها، کار مورد نظر شما را انجام دادند، کار یا کارهای بعدی را بسیار آسان تر و با تامل و درنگ کمتر انجام می دهند.میزان موفقیت یک opt-in offerحتی در سایت های پربیننده، بین 5 تا 10 درصد است ولی opt-in email که در آنقشنگ ترین بخش ماجرا این است که این روش را می توان برای هر کسب و کار اینترنتی پیاده کرد. قدرت واقعی action train در این است که شما می توانید به طور سازمان یافته و هدفمند، با درخواست انجام یک کار، چندین طرح بازاریابی خود را به پیش ببرید.فروش اینترنتی یک محصول مطرح است، تقریباً 100 درصد جواب می دهد. چرا؟ به این دلیل که خود کاربران خواستار انجام این کار شده اند.یعنی خود آنها ابتدا در سایت میزبان ثبت نام کرده اند (عمل اول) و اکنون که نوبت به خرید شده، آن را به سرعت انجام می دهند (عمل دوم). این فرایند چیزی است که من آن را Action Train نامگذاری کرده جايگيری در انتخاب برند
[ چهارشنبه 11 شهريور 1394 ] [ 0:09 ]
[ Denise ][ بازديد : 193 ]
آخرين مطالب ارسالي
درگيری تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 انگيزش تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 انتخاب مزيت تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 سایت های تخفیفاتی تاريخ : شنبه 26 دی 1394 دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 سایت های تخفیفاتی تاريخ : دوشنبه 9 آذر 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 5
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |