, ایجاد وفاداري به برند | |||
|
مهم ترین مسائل در کسب و کار آشنایی با حقیقت های تلخ است. این نکته در هر شرایطی ارزشمند است، ولی اهمیت آن بیشتر زمانی است که میخواهید بازار را برای محصول و یا خدمات خود ارزیابی کنید. یکی از این حقایق تلخ این است که شما معمولا نمیدانید چه چیزهایی را نمیدانید. به ویژه اینکه تا زمانی که کسب وکار خود را شروع نکردهاید نمی دانید بازار چگونه به طرح اقتصادی شما جواب خواهد داد. تلاش شما=نبودن بازاردو رکن اصلی بازار: تقاضا و وابستگی است.تقاضا چیست؟ به این مفهوم است که چه تعداد مشتری برای محصول یا خدمات من پول خرج خواهد کرد.وابستگی چیست؟ به این معنی است که چه تعداد مشتری محصول یا خدمات من را خواهد خرید. برای این که یک محصول بتواند به اندازهی قابل توجهی پیشرفت کند یا باید تقاضای زیادی داشته باشد و یا وابستگی بالایی بین مشتریان ایجاد کند. البته داشتن هر دوی آنها بسیار بهتر است.حال یک سوال؟«آیا تعداد کافی از مردم تعداد کافی از محصول مرا خریداری می کنند؟»جواب دادن به این سوال بسیار مشکل است. اکثر اشخاص زرنگ در مورد این سوال دچار مشکل میشوند. به عنوان مثال خیلی از متخصصین اعتقاد داشتند هیچ صاحب وبسایت هستید و با اینترنت سروکار دارید حتما این سایت را میشناسید.این سایت رتبه شما را از لحاظ ترافیک در تمامی سایتهای جهان و ایران مشخص میکند.با تایپ نام وبسایت خود در سایت آلکسا میتوانید اطلاعات تقریبی از وضعیت فعلی خود بهدست آورید. یکی از معیارهای مهمی که نمایش داده میشود، درصد خروج سایت است.بنابرین سایتهای موفق در هر سایت پربیننده تبلیغ نمیکنند ، بلکه فقط در سایتهایی تبلیغ میکنند که نوع مخاطب آن به زمینه کاری سایت بسیار نزدیک باشد.فرض کنید بسته آموزشی را برای نمایندگان بیمه تهیه کردهاید.آیا فکر میکنید که از سایت پرمخاطبی که 100 هزار بازدیدکننده در روز دارد پاسخ بهتری دریافت میکنید یا سایتی که مخصوص نمایندگان بیمه است و فقط 1000 بیننده در روز دارد. احتمالا گزینه دوم مناسبتر است.بنابراین بهتر است که برای تبلیغات به سایتهای پربیننده عمومی مراجعه نکنیم ، بهترین گزینه برای شما یافتن سایت های مرتبط با زمینه های کاری شما.روشی دیگر ایجاد ترافیک موثر، استفاده از سئو است. SEO یا بهینهسازی سایت برای موتورهای جستجو، روشی است که به کمک آن میتوانید در جستجوهای مرتبط با فهرستی از هر چیزی که تعاملات شما با دیگران را شکل میدهد، تهیه کنید. تمامی موارد، از حالات صورت تا متمرکز کردن توجه خود را در این فهرست لحاظ کنید.روانشناسی در مطالعه خود در سال 1981 دریافت که 55 درصد مواردی که در جلسات رودررو انتقال مییابد ، از اشارات دیداری ، 38 درصد از جنبههای غیرکلامی صدای شما و تنها 7 درصد از واژگان شما دریافت میشود.واژهها مهم هستند ، اما قدرت آنها در شرایط متفاوت ، افزایش یافته یا کاهش پیدا میکند.وقتی زبان بدن شما پذیرا باشد ، مشتری احساس میکند که با شما ارتباط برقرار کرده است. این احساس میتواند زمینهای برای رشد رابطه ایجاد کند. روش مجیک بهطور خلاصه اینگونه تعریف میشود:تماس برقرار کنید ، ارتباط ایجاد کنید.حرفهای اقدام کنید ، اعتماد بهنفس داشته باشید.درست به هدف بزنید ، گوش دهید و سوالاتی بپرسید.اقدامات آینده خود را معرفی کرده و شفاف سازی کنید.ارتباط ذهنی برقرار کنید.وقتی تعامل با مشتری با ناامیدی و عصبانیت آغاز میشود، ممکن است وسوسه شوید تا خود را پشت سیاستها و فرایندها پنهان کنید. بهجای آن، خود را در شرایط مشتری قرار دهید. چه احساسی داشتید میشودبازاریابی از طریق موتورهای جستجو تفاوت های آشکاری با هر روش بازاریابی دیگری ، که در دنیای تجارت مرسوم است ، دارد که عمده این تفاوت ها ، عبارتند از:1- در روش های مرسوم بازاریابی ، این ما هستیم که به سراغ مشتری می رویم. یعنی اگر در نمایشگاهی شرکت می کنیم ، اگر اعلامیه هایی را پخش می کنیم ، اگر بیلبوردهای تبلیغاتی می زنیم ، به نوعی ما به سمت مخاطب می رویم و از مخاطب خواهش می کنیم که فرصتش را به ما دهد و به ما توجه کند. این در حالی است که در بازاریابی از طریق موتورهای جستجو ، این مشتری است که قدم اول را بر می دارد و با جستجوی خود ، اعلام نیاز می کند و تقاضای خود را به ما تسلیم می کند ، تماس می گیرد، ارتباط می گیرد، فرم پر می کند ، سوال می پرسد و خواهش می کند که به او پاسخ دهیم. در روش های مرسوم و قدیمی بازاریابی ، چگونه می توانستیم دقیقا وقتی مشتری ، ما را می خواهد یا سوالی دارد ، حاضر شویم؟2- در همه ی روش های مرسوم بازاریابی ، چه بازاریابی های سنتی و چه بازاریابی های آنلاین ، معمولاً ما تبلیغات وسیعی انجام می دهیم تا درصد اندکی از کسانی که در زمان انجام تبلیغات ما ، فکرشان یا برندها و تبليغات
[ پنجشنبه 9 مهر 1394 ] [ 14:38 ]
[ Denise ][ بازديد : 152 ]
آخرين مطالب ارسالي
درگيری تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 انگيزش تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 انتخاب مزيت تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 سایت های تخفیفاتی تاريخ : شنبه 26 دی 1394 دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 سایت های تخفیفاتی تاريخ : دوشنبه 9 آذر 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 5
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |