, ایجاد وفاداري به برند | |||
|
گرانقیمت گفته می شود حقیقت دارد؟12- ایجاد نیاز14 خوراکی که هرکسی برای سلامتی به آنها نیاز دارد.13- نقل قولمایکرسافت می گوید دانش آموزان می توانند نرم افزار آفیس را بدزدند... ببینید چقدر راحت می توانید از تخفیفهای قانونی استفاده کنید.14- ارائه تضمین3 ساعت به من فرصت بدهید تا 35 راه تضمینی برای افزایش کاربران سایت به شما نشان دهم.پس از ساخت عنوان نوبت به نوشتن متن تبلیغ می رسد.بهترین گزینه برای متن نوشتن یک داستان کوتاه چند خطی است.این داستان می تواند از زبان یکی از مشتریان تان باشد که مشکلی داشت و با استفاده از محصول شما مشکلش رفع شد.مزیت نوشتن داستان آن است که اثر عمیقی دارد و در حافظه خواننده حک می شود.هدف شما از تبلیغات هم همین است ! سعی کنید احساسات مشتری را در نظر بگیرید ، زیرا اکثریت خریدها بر اساس احساس انجام می شوند و سپس منطق سعی می کند توجیهی برای آن بیابد.مثلا اگر می خواهید در تبلیغ خود سیستم پاسخگوی تلفنی بفروشید ، از احساس خوبی صحبت کنید که خریدار با استفاده از آن به دست خواهد آورد. مثلا بگویید "اگر از پاسخگویی به تلفن ترس دارید و یا هنگام صرف ناهار زنگ تلفن شما را مضطرب غلطی که دارد، استفاده کنند.البته بدیهی است که تصورات غلط با تلاش تبلیغاتی کوتاه مدت یا افزایش نقطهای فروش به آسانی تغییر نمیکند.حقیقت چیست؟ درون هر انسانی یک جعبه ی سیاه کوچک وجود دارد. هنگامی که یک مشتری به ادعای فروش یا ادعاهای تبلیغاتی شما بر میخورد، درون این جعبه را نگاه میکند و با حدس میزان واقعی فروش میگوید این درست است یا این غلط است.بیهوده تلاش نکنید تا ذهن انسانها را تغییر دهید. هنگامی که ذهن تصمیمی میگیرد، تغییر دادن آن تقریبا غیر ممکن است. حال حقیقت چیست؟حقیقت، درکی است که درون ذهن هر مشتری قرار دارد و بسیار محتمل است همان حقیقتی نباشد که شما میپندارید، اما به خاطر داشته باشید که این تنها حقیقتی است که میتوانید با آن در ارتباط باشید. شما مجبورید آن را بپذیرید و بعد به آن بپردازید. علت ثروتمند نشدن افراد باهوش؟حتی اگر بتوانید مشتری را متقاعد کنید که محصول بهتری دارید، به سرعت یک تفکر دیگر به ذهن مشتری میآید: اگر موبایل شما بهتر از موبایل های سامسونگ است چرا بازار را مثل سامسونگ در دست ندارید؟ حتی اگر چند جعبهی سیاه هم با شما موافق باشند، صاحبان این جعبههای سیاه که هم سن و سال های آنها تاييد نمی کنند بپوشند. اين نشان می دهد که سطح درگيری در يک تصميم گيری تا حد زيادی به چگونگی نگرش مخاطب هدف به خريد بستگی دارد. دليل اهميت توجه به درگيری از بُعد تبليغات و استراتژی تلقی برند اين است که بر ميزان پذيرش يا باورپذيری پيام تاثير می گذارد. وقتی با موقعيت هايی با درگيری پايين سر و کار داريم، وقتی که مخاطب هدف متوجه هيچ ريسک يا ريسک اندکی در خريد می شود، واقعا لازم نيست پيام را کاملا حقيقی بپنداريم. اگر شخص فکر می کند ممکن است واقعيت داشته باشد، چيزی که مالونی (1962) آن را ‘بی اعتقادی مشکوک’ می خواند، يک تلقی برند مثبت امتحانی شکل می دهد. آنها می توانند، بر اساس اين باور امتحانی، محصول را امتحان کنند، چون اگر غير واقعی بودن آن ثابت شود چيز زيادی را از دست نداده اند. اما اگر حقيقی باشد و آنها محصول را دوست داشته باشند در آن صورت يک تلقی برند مثبت دائمی ايجاد خواهد شد. اما وقتی که مخاطب هدف احساس می کند در تصميم خريد ريسک وجود دارد، نياز دارد پيش از انجام خريد از تصميم خود اطمينان حاصل نمايد. در تصميمات با درگيری بالا، مخاطبين هدف بايد پيام را باور کنند ببرید.9 : برای تبلیغات در صفحه youtube خود از سایت شخصی، شبکه رسانههای اجتماعی و یا از سیستم بازاریابی سایت youtube استفاده کنید.10 : موفقیت خود را با youtube آنالیزور تخمین بزنید.همچنین در این مقاله رایان هالیدی (مدیر بازاریابی شرکت American Apparel )کلیپی از بیشترین بازدید برندها را در سال 2011 به اشتراک گذاشته است. برای پیشنهادهای بیشتر و استفاده از تجربیات افرادی مانند بالجیت سینک (مدیر تولیدات گروه youtube) به دیگر مقالهها AvantGuild مراجعه کنید.وقتی سخن از ترویج نرم افزار به میان می آید ، برنامه نویسان انسانهایی خجالتی به شمار می روند . در اینجا کریگ لاکوود 10 راه برای متمایز شدن و مورد توجه قرار گرفتن اپلیکیشن شما ، ارائه نموده است.در حالیکه در فروشگاه اپلیکیشن iTunes بیش از پانصد هزار اپلیکیشن وجود دارد، امکان مورد توجه قرار گرفتن برنامه و اپلیکیشن شما روز به روز سخت تر می شود. بازار اندروید نیز به همین منوال در حال رشد بوده است. در این میان کسی از سرنوشت بازار ویندوز فون نیز اطلاع ندارد. اخیراً در کنفرانس iOSDEVUK در ارتباط با چگونگی بازاریابی اپلیکشن ها صحبت کردم. نکنه خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل
[ يکشنبه 10 آبان 1394 ] [ 22:07 ]
[ Denise ][ بازديد : 162 ]
آخرين مطالب ارسالي
درگيری تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 انگيزش تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 انتخاب مزيت تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 سایت های تخفیفاتی تاريخ : شنبه 26 دی 1394 دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 سایت های تخفیفاتی تاريخ : دوشنبه 9 آذر 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 5
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |